In dit geval is het geen schande hoor... Van de week gewoon weer lekker gezond doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tha_Niekje schreef:Welkom hier, Vivande...
Hoe oud ben je, hoe lang en hoe zwaarEn hoeveel wil je kwijt natuurlijk
Ilse schreef:Mocca; hoe gaat bij jou het calorie opvoeren? Ik vind het wel lastig hoor om op gewone dagen aan de 1500 calorieen te komen, en dan bedoel ik op een gezonde manier met goede producten
Justarman schreef:en hoelang ben je, hoe oud ben je, en wat weeg je dan?als ik vragen mag..?
Tha_Niekje schreef:Dan zijn jullie allebei zeker niet dik hoor...
Ilse schreef:Mocca; hoe gaat bij jou het calorie opvoeren? Ik vind het wel lastig hoor om op gewone dagen aan de 1500 calorieen te komen, en dan bedoel ik op een gezonde manier met goede producten
Annetje schreef:Gollem: Je avondeten was een bak vegetarische tomatensoep?
Verder vind ik dat je érg ongezond eet. Veel vet en chocolade. Vergeet die chocolademuffin sochtends eens en vervang die wasa (lekker maar oh zo veel onnodige kcal en vetten) door vier boterhammen met iets lekkers.
Die lunch vind ik op het kaasbroodje na nog niet eens zo ongezond. Oke mozzarella is ook vrij vet, maar wel gezonde vetten en zitten veel vitamines in.
Tha_Niekje schreef:Goh toevallig.
Ja ik ben daar wel eens geweest
Maar lekker plekje staat ze daar!! Mooie buitenbak, binnenbak etc.
Sizzy schreef:Zoveel was ik niet kwijt hoorAlles komt zo'n beetje bij de H&M vandaan