Ik eet de laatste tijd overal saus bij. De laatste maanden kan ik slecht eten (steeds de gedachte krijgen dat ik in het eten stik/niet kan doorslikken). Met wat saus er overheen gaat het een stuk beter weg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boterbloem90 schreef:Toevallig! Nee het was een stoomaaltijd van de ah.
Ik eet de laatste tijd overal saus bij. De laatste maanden kan ik slecht eten (steeds de gedachte krijgen dat ik in het eten stik/niet kan doorslikken). Met wat saus er overheen gaat het een stuk beter weg
Emmaa_ schreef:prugelpiet schreef:Wel bijzondere borden voor een restaurant... Krijg er een gevangenis idee bij
In veel landen zijn deze borden heel gebruikelijk. Omdat je vaak verschillende gerechten hebt en je wilt voorkomen dat alles door elkaar loopt en de rijst on-kleverig maakt of de naan zompig maakt.
Suliko schreef:Emmaa_ schreef:In veel landen zijn deze borden heel gebruikelijk. Omdat je vaak verschillende gerechten hebt en je wilt voorkomen dat alles door elkaar loopt en de rijst on-kleverig maakt of de naan zompig maakt.
Inderdaad, of dat het in aparte bordjes/kommetjes wordt geserveerd. Dat wij als Nederlanders nou alles door elkaar stampen en erop gooien
ellepel schreef:[ [url=m/dQ6F0S.jpg]Afbeelding[/url] ]
budget dag.
afgeprijsde macaroni groenten bij de Lidl met een blik kidneybonen.
en ik had nog een zakje chiliconcarne kruiden.
kan er morgen ook nog van eten,dus lekker goedkoop