Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb nu lekker zeker 200 gr. groente per portie. phormicola schreef:Ik zit ook bij Basic FitIk heb het geluk dat er een fantastische trainer rondloopt, vandaag heb ik lekker samen met hem getraint, gewoon voor de gezellig

Vandaar dat ik er ook maar ga sporten, is anders zo zonde van het geld.
Misschien van de week maar eens bellen, vragen wat de opties e.d. zijn. 
Bij de duurdere sportschool was dat wel mogelijk, maar daar heb ik dan het geld weer niet voor (over). ChantalSmook schreef:Plien wat betaal jij nu elke maand dan voor de sportschool? Ik betaal 18,- p.m. maar kan onbeperkt van alle lessen gebruik maken, er is een zwembad, 2 grote fitnesszalen, squashbaan, tennisvelden etc. douches zijn fijn en schoon, er zijn lockers en je kan ook goedkoop daar wat ,eten (bv 2,50 voor een goed gevulde italiaanse bol met zalm) of onder de zonnebank/sauna. En de mensen die daar werken hebben me tussendoor al veel advies gegeven. Je kunt ook cursussen volgen voor bv de apparaten, squashen etc. Voorheen kon ik daar als student voor 95,- per jaar. Maar nu als niet student kan ik tegen het reguliere tarief nog redelijk goedkoops porten vind ik.

Ik vond het een prima sportschool met alle faciliteiten en op weg tussen huis en werk. Dus ik heb nu al twee jaar op rij geregeld dat ik hem mocht verlengen met de directeur voor 225,- extra per jaar. Ik vond het al duur vergeleken met studenten die maar 95,- betalen daar maar moet echt zorgen dat ik daar blijf sporten dus!
!
.

Judith_ schreef:T: 2 rijstwafels, handje dropjes.

Als je geniet smaakt het veel beter dan wanneer je met een schuldig gevoel die dropjes of chocolade eet.
Ik mag morgen bami met saté stokjes van mezelf. Ik voel me erg stout
Ik vind ook dat je van wat lekkers gewoon moet genieten!
Ohja, ik eet ook regelmatig een boterham met hagelslag erbij
En toch ben ik ook 10 kg afgevallen.