Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:grrr... al mijn moed bij elkaar geschraapt om de dieetiste weer te bellen voor een afspraak, zijn ze er niet! heb wel een boodschap ingesproken, dus hoop dat ik snel word teruggebeld.
heb ook een uitgebreide mail naar de sportclub hier in de buurt gestuurd met specifieke vragen rondom sportbegeleiding en afvallen. desnoods moet ik maar stoppen met hardlopen.
ukje schreef:oekie, bedoel je niet 63,5 want anders dan klinkt het wel heel raar.
Pivanti schreef:Planning:
O: yoghurt, 4-granen muesli en banaan er door
T: - (laat ontbeten)
L: 3 donker bruine boterhammen met ham, kipfilet, pindakaas
T: fruit en 2 ontbijtcrackers
D: boerenkool met een stukje worst
T: ?
Beweging: 1 uur club power
ladyjoy schreef:Daarin geef ik Uk gelijk (en dan liever 2 bruine boterhammen dan 1!). Die koekjes hebben wij ook van Liga (Liga Continue) en is gewoon bedoeld als tussendoortje want zoveel voedingswaarden bevatten ze niet (1 pakje = 4 chocolade/granenkoekjes = 220 calo's).
benangelique schreef:Hoop dat ik er vanavond nog heen kan want begin echt te walgen van mezelf.
ladyjoy schreef:benangelique schreef:Hoop dat ik er vanavond nog heen kan want begin echt te walgen van mezelf.
Dat klinkt niet goed BA! Maarre.. ik heb net in je profiel gespiekt en zou echt niet weten waarom je van jezelf zou walgen! Je ziet er al super slank uit?!?!
Humphrey schreef:Mijn planning voor vandaag:
O: 2 bb met jam
T: Appel
T: Sojayoghurtje
30 min hardlopen
L: Ontbijtgranen met sojamelk
D: 2 handjes druiven, banaan, 2 kiwi's
1 km zwemmen
T: Paar vegetarische hapjes (tijdens pauze van presentatie)
Voor de rest ook nog half uur fietsen en 1,5 liter water drinken. Vandaag geen warm eten, heb ik echt geen tijd voor.