Ik ga zo ff hardlopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Is toch juist een gezonde maaltijd Annetje?![]()
Ik ga zo ff hardlopen
Annetje schreef:Sizzy schreef:Is toch juist een gezonde maaltijd Annetje?![]()
Ik ga zo ff hardlopen
Nou ik denk dat de boordevol niet zo gezond is. De pistashnoten zijn vooral erg hoog in kcal. Kom (mede door de krakelingen en de pasta natuurlijk) ongeveer op de 2000 kcal uit. Maakt voor een keer niet uit, maar vind het wel jammer, zeker omdat ik zo weinig beweeg vandaag en echt niet boven de 2000kcal qua beweging uit ga komen.
Humphrey schreef:Het is officieel: ik kan écht niet koken. Zelfs wraps weet ik te verpesten. En verder was het ook geen rugbytraining vandaag, we waren maar met drie. Als mensen nu eens op voorhand zouden laten weten dat ze niet kunnen komen
.
ladyjoy schreef:Humphrey schreef:Het is officieel: ik kan écht niet koken. Zelfs wraps weet ik te verpesten. En verder was het ook geen rugbytraining vandaag, we waren maar met drie. Als mensen nu eens op voorhand zouden laten weten dat ze niet kunnen komen
.
Hoe kan je wraps nou verpesten==
ladyjoy schreef:Humphrey schreef:Het is officieel: ik kan écht niet koken. Zelfs wraps weet ik te verpesten. En verder was het ook geen rugbytraining vandaag, we waren maar met drie. Als mensen nu eens op voorhand zouden laten weten dat ze niet kunnen komen
.
Hoe kan je wraps nou verpesten==
ladyjoy schreef:Hoe zijn ze geworden dan?
ladyjoy schreef:Waarom ben je zielig SL?
Ik heb een vreetbui.. ik verpest allesIk ben pas zielig
Sizzy schreef:Had je de wraps wel warm gemaakt in een koekenpan?
Humphrey schreef:Sizzy schreef:Had je de wraps wel warm gemaakt in een koekenpan?
Moest dat dan?