Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:chamion schreef:Wij zijn ook begonnen met kleine appelbomen, maar er is hier voor gekozen de eerste jaren niet echt te snoeien en ze lekker de ruimte te geven die ze ook hadden. Vorig jaar (en trouwens wel vaker gebeurt) gewoon takken afgebroken wegens de vele vruchten die eraan zaten. 2 bomen zijn zelfs helemaal scheef gaan groeien. Nu dit jaar voor het eerst (ruim 25 jaar) flink gesnoeid. We zullen zien wat dit met de oost doet.
Ik neem aan wel de slechte takken? Bij de bessenstuik van mijn ouders halen ze wel altijd even de dode takken weg of takken die mogelijk af gaan breken. Heb je ook meer zon voor de gezonde takken
jolandje schreef:bij onze buren stond een hele oude walnotenboom , die hebben ze gekapt vorig najaar, ze vonden dat ze er teveel troep van hadden
jolandje schreef:wow palousa wat veel fruitbomen zeg![]()
laurie er zijn ook klein blijvende soorten appelbomen, misschien is dat een optie?
Laurievc schreef:jolandje schreef:wow palousa wat veel fruitbomen zeg![]()
laurie er zijn ook klein blijvende soorten appelbomen, misschien is dat een optie?
Daar ga ik eens naar kijken! We gaan zondag naar de Intratuin. Eens kijken wat ik daar nog allemaal ga scoren