Hoi allemaal,
Ik wilde me hier (nogmaals) melden als mede-dieeter. Na mijn stage in Kaapstad ben ik gigantisch aangekomen en sinds enkele weken ben ik fanatiek en bewust bezig met deze kilo's weer kwijt te raken.
Over mij:
Ik ben 23jaar, 1.69 en ongeveer 76kg. Ik sport sinds een paar weken 2 tot 3 keer in de week fanatiek in de sportschool ( regulier fitness, zumba en pilates gecombineerd met cardio ) Ik probeer ook bewust met mijn voeding bezig te zijn maar heb nog moeite met het vinden van de goede balans aangezien een groot deel van mijn sociale studentenleventje draait om etentjes.
Wat ik gemiddeld op een dag eet:
O: 2 Vitalu crackers met 20+kaas of philadephia light
t: wisselt: een appel, liga of niks
l: 2 bruine broodjes uit de broodrooster met verschillend beleg ( kaas, avocado )
t: wisselt ook, maar hier ga ik vaak de fout in. Vaak wat nootjes of andere minder goede dingen.
a: wisselt, ik probeer op het moment om 's avonds zo vaak mogelijk koolhydraten te laten staan maar dit lukt niet altijd
t: bakje optimel vanille yoghurt
Mijn probleem zit hem voornamelijk aan het eind van de middag, ik probeer nu om dan of wat fruit te eten of een cracker oid.
Wat ik wel merk op dit moment: mijn kleding wordt wat losser, maar de weegschaal blijft hetzelfde gewicht aangeven. Ook anderen merken op dat ik al wat slanker ben geworden, iemand een idee hoe dit kan?
Ik zal iig gaan proberen om ook dagelijks mee te komen praten en voor mezelf bij te gaan houden wat ik eet op een dag.