Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zie echt zó op tegen morgen..
Dat is ook helemaal niet leuk, weten dat je nog twee weken moet terwijl je niet wordt gewaardeerd. Is mij helaas ook al eens overkomen.
Had flink spierpijn van mijn trainingsritje van gister en Kveld geloof ik ook, die was niet vooruit te branden.
verder wel nette dag
(zeker voor een zondag
)
En kipschnitzel is lekker.

even comfortfood 
zal blij zijn als ik straks weer lekker thuis in Rotterdam ben
wij zijn inmiddels weer terug, vanmorgen om half 12 aangekomen thuis. Daarna wat opgeruimd, tassen uitgepakt, gedouched en richting Brabant gecrossed, m'n nichtje werd 3
nu net uurtje thuis, nog een was erin gestopt, verder opgeruimd, kaarsjes aangestoken en vriendje is lekker frietjes halen. Dan kan uitzendinggemist op met 2 afleveringen Wie is de Mol in het verschiet
succes morgen ingrid!! Lijkt me idd heel naar om zo nog twee weken door te moeten gaan... wel fijn dat je een lekkere dag hebt gehad!!
)

[BI] Fotoverslag vakantie in Fins Lapland maart 2010 

Ik ga er vanuit dat zij zich ook lüllig voelen en daarom niet zo goed weten wat ze tegen je moeten zeggen.

Mijn week begint ook echt fantastisch, heb problemen met een tijdschrift over een aangeleverde advertentie, waardoor zij nu een lege pagina hebben en ze vinden dat ik dat op moet lossen. Dacht het niet.
, dus die moet er weer af..