Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Sorry jongens, ik ben nog gefrustreerd van vorige week woensdag. Let niet op mij
ukje schreef:Ik haak zoiezo dan af heb geen money
Sizzy schreef:Oh wat balen dat je je verslapen hebt pivanti!
Mijn dagplanning:
O: 2 geroosterde bb met philadelphia/kipfilet/augurk
t: mandarijntjes
L: 2 geroosterde bb met sandwichspread
t: mandarijntjes
t: breaker light aardbei
D: gehaktbrood met salade (zie recept hier ergens op de vorige pagina's)
t: mandarijntjes?haha
Sizzy schreef:Oh ja toen heb je het alleen bij stokbrood moeten laten toch Sheran?
Sizzy schreef:Ja is idd zeker een mooie locatie! Start jij daar ook weleens ba?
sokje87 schreef:Haha, makkelijk tussendoortje toch?
Wbt de meeting: Utrecht en Amsterdam is makkelijk voor mij, maar ik kan eigenlijk overal wel naar toe komen.. Maakt me niet zoveel uit, kom ik gewoon met de auto. Dus jullie mogen een plekkie prikken
xingridx schreef:meeten is leuk, hangt er idd beetej vanaf wanneer en waar het is, doordeweeks ben ik flexibel met OV, in het weekend wordt het al snel vrij duur voor mij, ook omdat ik om op Rdam te komen al 10 strippen nodig heb, dus sowieso al 10 euro aan strippenkaarten kwijt ben
Heb trouwens evt. stage in Alphen a/d Rijn, klinkt echt heel interessant, richting online communicatie, zou daar hele campagne op kunnen zetten! Morgen hoor ik meer of ze me evt. op gesprek willen hebben
Sizzy schreef:Wat voor een restaurant was dat dan in vredensnaam?
benangelique schreef:hm, iedere creatieve kok moet toch met jouw wensen uit de voeten kunnen lijkt me?
Sheran schreef:Ze KONDEN het niet, zeiden ze. Volgens mij hadden ze dus geen verse dingen in huis
Sheran schreef:Wat l*llig, ukje! Dan baal je wel!