Weet ik dat voor de volgende keer dat ik hem twee keer invoer.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 
.
) moet je het gehakt zelfs uit laten lekken
Moet bekennen dat ik er ook een beetje olie bij doe, maar nadien giet ik het vet wel af. Anders verbrandt het, ofzo, ik doe heus iets mis
). Ik moet bekennen dat ik liever een paar dagen per week aan de krachttoestellen zou hangen in de sportschool, maar wegens praktische redenen is het cardio geworden.
Had er geen idee van dat dat iets typisch Belgisch is
KarinvdM schreef:O: Kwark met chia en zelfgemaakte granola
L: Pompoensoep en in sesamolie geroerbakte courgette, kastanjechampignons, 3 kleurenpaprika en cherrytomaatjes met knoflook, kurkuma, rozemarij, tijm en p+z, paar plakjes rookvlees
T: Honingmeloen en een warme choco van cacao, amandelmelk en water
A: Arabische auberginesoep ( http://www.24kitchen.nl/recepten/arabis ... erginesoep ) met wat zelfgemaakt Turks brood en wat kwark na.
T: Plakje rookvlees
D: Groene thee, water en slimpie
Er komt zeker een tijd dat je wel naar de sportschool kunt gaan. Ik kan het je iig heel erg aanraden, ik vind het superleuk! 
mandy358 schreef:Kwark, banaan of verse jus erdoor en![]()
O: 250 gram magere kwark. Erdoor: 1 appel, 10 rozijntjes, 3 amandelen, ong 2 walnoten en kaneel poeder
T: 1 manderijn
L: 1 waldcornboterham met appelstroop, stukje komkommer, 8 cherrytomaatjes
T: bakje fruit (1 manderijn, 2 pruimpjes, wat aardbeitjes
A: noedels (350 kcal) met 4 champignons, 1/2 tomaat, wat hollandse garnaaltjes
T: stukje zelf gemaakte taart wat van gister over was
D: water en thee
B: 18 km fietsen
Als je met zo veel overtuigen je urenlang uitslooft na twee jaar (?) krachtfilmpjes, dan moet sportschool echt heel leuk zijn.
.
en spinnen kan echt lekker in je eigen tempo en op je eige niveau dus dat is fijn. Ik vind BBB bijvoorbeeld ook lekker. Als je van dansen houd is Zumba ofzo ook leuk? (Ik ben dat dus niet hihi).
Spinnen lijkt me dan weer een leuke vorm van cardio.