nee, maar wel lekkerder Voor mijn gevoel is alle gekookte ham (dus yorkham,achterham, schouderham, beenham) wel ok, mits er geen giga-vetrand aan zit Alleen vind ik schouderham op brood dus niet te nassen, en hou ik ook neit van yorkham Achterham of beenham vind ik wel lekker, en beenham wasn u in de aanbieding En anders kun je ook nog casselerib kiezen, ook mager en lijkt erg op ham vind ik
Ja rookvlees, ossenworst, filet americain, kalkoenfilet (vind ik net iets lekkerder als kipfilet!), sandwichspread...mogelijkheden zat
Hedwigb
Geplaatst: 12-03-10 13:34
halvajam en appelstroop zijn zo slecht ook nog niet, wel oppassen dat je geen honger houdt ivm suikers. Of wat philadelpia light met zalm? Zalm is wel redelijk vet, maar er zitten ook goede eiwitten in.
Ik heb heerlijk gesport en onder de zonnebank gelegen, zal zo oppassen. Mijn lunch is al wel veranderd: - stokbroodje + 30+ kaas , appel, 2 beschuitjes met 30+ kaas/hagelslag, 150 ml optimel kwark appel/kaneel (kwam ik tegen in de supermarkt )
Nou, hier minder goed nieuws...ben per einde vd maand mn baan kwijt... alle emoties racen op dit moment door me heen, woede/onbegrip/verdriet/onmacht/gevoel van wat moet ik nou...
wilde dat ik het aan had zien komen, dan had ik weken geleden al gaan solliciteren...voel me gewoon vreselijk genaaid en gekwetst en dat doet ontzettend pijn even.
Uitzendbureau he...dan mag alles..opdracht liep af per eind vd maand.
Maar ergste vind ik dat ik het niet heb zien aan komen, dat er vreselijk veel achter mn rug om is gezegd en gedaan maar niets in mijn gezicht..terwijl als dat wel het geval was geweest ik er nog iets aan had kunnen doen.
De reden was volgens hun dat ik ondanks gesprek poosje terug nogal negatief was (bij gesprek en collega's aangegeven om dat dan vooral tegen me te zeggen als ik het deed...nooitw at gehoord) en bleef teveel aan mn eigen werk hangen, toonde geen initiatief (2 weken terug nog aangegeven dat ik graag van alles aan wilde pakken, en altijd bereid om collega's te helpen). Dus ik ben nu gewoon ongelooflijk gefrustreerd en voel me vreselijk genaaid Vandaar ook het tijdstip..kan echt niet slapen met zo'n vol hoofd...
Ik snap het gewoon niet, dat is het vervelende eraan...wil maandag ook nog wel even verhaal halen, maar kon dat vanmiddag niet...en ben nu veel te giftig, dan ga ik echt pas echt om me heen schoppen dus moet nog maar even rustig op papier zetten wat ik kwijt wil, want ben nu in staat om al mn collega's even flink de waarheid te zeggen
Weet ook wel dat ik ga zorgen dat ze iedere minuut die ik nog kan werken ga uitbetalen en dat ik mooi al die uren die ik extra heb gewerkt de afgelopen tijd, dat ik die opneem in de laatste week...ze kunnen de hoogste boom in, ik werk die laatste 2 weken stipt van 8 tot half 5...niets geen 20 min. tot halfuur eerder aanwezig zijn en minimaal halfuur langer blijven..
Ga zo maar weer eens poging doen om te slapen denk ik
Dat hoop ik ook ben wel blij dat ik vandaag met mn dinnetjes op stap kan en morgen even bij Ruby kan knuffen...
Maar echt rustig ga ik me toch niet voelen tot ik wat anders heb en weer zekerheid dus ga maandag sowieso maar even rondje uzb's bellen en mn horeca-uzb alarmeren..
Ingrid wat ontzettend banketstaaf zeg!! Ik zou ook gewoon alles eruit halen wat je kunt hoor, nu nog. En inderdaad eens een goed gesprek aan gaan, echt ontzettende naaistreek! Succes met het vinden van een andere baan iig..
En ik dacht huh? gefeliciteerd imre? waarmee? Maar andere Imre zit ook in dit topic Hoi! Nog gefeliciteerd dus
Naja, het goede nieuws van vandaag is dat ik me wel heb gewogen vandaag, en dat er met de laatste keer dat k me gewogen heb (week of 6 geleden) 3,5 kilo af is Dus dat gaat wel goed
Ga zo richting bus, even afleiding zoeken bij vriendinnetjes!
Pivanti
Geplaatst: 13-03-10 13:02
Ingrid, neee dat is echt gemeen! Snap dat je je vreselijk genaaid voelt!! Lekker achterbakse collega´s zeg!! Zou idd ook mooi terug pakken, en je vakantiedagen eind van de maand allemaal opmaken en de laatste week vrij nemen! Maar stom dat je bij een uitzendbureau niet eens een opzegtermijn hebben. Wel goed dat er 3,5 kilo af is zeg!
Maris, ook je stage kwijt... Hoe dat zo??
Imre, gefeliciteerd!
Ik had ook weer gezeik bij oppassen pfff wordt zo moe van ze. Maar ja ook gelijk gemeld dat ik per 1 april niet meer op zaterdag Zo'n opluchting al! Kan nu aftellen!
Volgende week moet ik afrijden dus begin paar uur later vrijdag bij oppassen en zaterdag heb ik feest van collega van de woongroep die weggaat bij de dagdiensten dan, gaan we met de clienten en collegas pannenkoeken eten en naar de fanfare Dus ga ik volgende week zaterdag ook mooi eerder weg. En dan nog keer, en dan is t april! En vandaag ook 16u klaar.
m'n knollie is woensdag of donderdag op z'n rug gebeten. Iets op de ruggengraat (heel mini wondje) en links er naast is het onthaart. Maar hij is er erg gevoelig op. Gisteren ook nog. Dus kan nu niet rijden... Heb ik eindelijk les gehad en kon ik dat mooi doorzetten, kan dat weer niet... Kan alleen longeren. Dus doe wel longeren aan de dubbele longe (en ook dat langzaam stappen enz meepakken) maar ja had t rijden ook graag gedaan, om door te gaan met wat ik in de les gedaan had. Hoop dat t morgen weer over is..
Morgen komen er twee stalgenootjes van m'n vorige stal langs, gezellig
Hier weer even een snelle zwaai. Vanavond weer terug richting NL dus vandaag beetje rondwandelen en dus nog ff snel internetten. Maar ik lees helemaal geen leuk nieuws!!
Ingrid, dat is ontzettend balen zeg!! dikke knuffel. Als je dit idd eerder had geweten, had je veel eerder kunnen beginnen met solliciteren!! Lekker dit pffrt.... sterkte meis
Ik zag ook een paar leuke foto's van Pablo voorbij komen, hij ziet er heerlijk wollig uit Pivanti
Ik heb ook weer zo'n zin om naar Gadget te gaan!! Mis dat altijd zo als ik op vakantie ben
Haha ja wollig is die wel nu, is wel schattig, maar kijk ook wel weer uit naar een mooie strakke zomervacht haha
Hedwigb
Geplaatst: 13-03-10 16:59
Dat is ook weer makkelijker met poetsen De fries die ik rijd heeft echt een super mooi vachtje, ideaal! Leuk paardje hoor!
Ingrid , wat een eikels zeg, dat ze je zo ontslaan! Hopen dat je snel wat nieuws vind. Veel plezier vandaag bij Ruby en vriendinnetjes, hopelijk kunnen ze je wat opvrolijken!
Ik lees dat Imre en Sizzy een leuke vakantie hebben (gehad), mooi zo!
Mijn dagje.. na mijn heel erg slechte dag van gister (heb 's avonds ook nog een zak m&m's gehad) O: 2 VB + casselerrib + glas karnemelk L: pistoletje + gekookt ei + glas karnemelk + glas verse jus T: 2 waldkornB + casselerrib + appel A: hamlapjes, sperziebonen, aardappels T: schaaltje optimel yoghurt