Hahaha, ja ik weet. Maar had een heel groot 'heb- heb- heb gehalte.'
Daarnaast verwacht ik er ook wel een hoop van hoor. Mijn lens die ik nu op mijn body heb, was nog geen €200,- Dus mijn foto's zullen kwalitatief een hoop vooruit gaan, denk ik zo.
Ben ook weer terug van stal lekker buitenritje gemaakt. Gadget had wel ff z'n feestneus bij, wilde ergens perse niet langs maar vol achteruit. Gelukkig had ik een 'overtuigingszweepje' meegenomen
Zodra hij achteruit ging tikte ik hem op z'n billen, constant, niet eens hard, maar gewoon bijtikken toen bedacht hij na een keer of 3 heen en weer te gaan dan hij geen tik kreeg als hij gewoon naar voren ging toen besloot hij toch maar eieren voor z'n geld te kiezen haha, uitgekookt figuur.
Volgend weekend mag ik 2 avonden werken op een festival in Oud-Beijerland...das even kassa 150 euro voor 2 avondjes drank schenken...niet eens glazen lopen ofzo...kassa
Nou ik heb het nog wel druk, moet nog 5 koeriers regelen. Projectgroepleden informeren voor volgende week. vergaderruimte regelen ergens bij Utrecht (waarschijnlijk vander Valk in de Bilt) en dan is het ook wel ergens half 5 denk ik
Ik heb echt geen tijd om dit topic bij te houden dat gaat me gewoon even te snel. Ben vandaag vrij dus even wat meer tijd om overal te lezen en te reageren. Het begint me inmiddels een stuk beter te bevallen. Kan aan thuis denken zonder in tranen uit te barsten en ik wordt behoorlijk gewaardeerd door mijn bazin en collega's wat ook een goed gevoel geeft.
Ik ga zo eens lekker wat geld uitgeven in het winkelcentrum hier in de buurt. Over een paar weken vermoed ik dat ik ook wat kleding zal moeten kopen, in ieder geval broeken. Eten gaat helaas nog niet zoals het moet. Het is nog altijd te weinig en ik snoep maar wat meer om toch een beetje aan calorieën te komen. (ik weet het, heel slecht) Ik vind het ook moeilijk om normaal gezond eten te vinden wat ik hier makkelijk kan klaarmaken. Hopelijk krijg ik de komende tijd wat meer handigheid daarin. Vandaag wordt het in ieder geval Taco Bell voor de lunch
Pantykous
Geplaatst: 19-06-09 18:27
Blinnii schreef:
Pferd fahren zegt ze dan.. dat heet Reiten doos.
Dat weet ik lieverd. Vind pferd fahren leuker klinken.
Sanne, big f*cking lens! Haha, als dat je foto's niet ten goede komt!
Heb net heerlijk gekookt *geeft zelf schouderklopje*
Merrie is vanmiddag nog een keer geïnsemineerd, en heb moeder en kind nog een keer ontwormd. Maar toen.. De smid was er, dus heb gevraagd of hij even voor de vorm een vijltje langs Evel's voeten wilde halen. Dat was nog geen sinecure! Slaan, schoppen, steigeren, springen, hij was PISSED OFF! Maar goed, toen was de smid het ook zat, kreeg Evel een goeie dreun op de neus en toen stond 'ie braaf stil. Ik had dit al een beetje voorzien, dus beter dat we het nu oefenen als wanneer ie straks een stukkie zwaarder is. Bij mij geeft hij braaf voetjes natuurlijk, maar een vreemde is altijd weer een vreemde.
Niet bang zijn hoor Sanne!
*edit* Kan me voorstellen dat het helpt als je je iig gewaardeerd voelt door je baas Marijke. Waarom ben je precies gevraagd eigenlijk? Gewoon doortrainen of ook wedstrijden starten? Hou vol tijger!