[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ukje

Re: [HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 18:49

Denice, vreselijk dat het nu zo uit pakt maar ga ik begrijp best dat je met rust gelaten wil worden maar hoe sneller je van deze vreselijke ziekte af komt hoe beter. Wat is erger elke keer huilend van het kotsen boven het toilet staan of iemand die je helpt om er van af te komen.
meis ik bedoel dit niet aanvallend. En als het niet gaat kan je toch altijd weer stoppen met de behandeling.
sterkte meisje

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 18:55

Denice,

Het lijkt me inderdaad een goed plan om even naar de huisarts te gaan. Ik snap dat je daar aan de ene kant liever geen zin in hebt, dat je met rust gelaten wil worden. Ik ben ook wel zo... Wil ook altijd alles zelf oplossen, praat nooit zo snel ergens over... dat vind ik heel moeilijk. Maar wel goed dat je zelf al aangeeft dat je t aan de ene kant het er wel mee eens bent! Moeilijk allemaal, maar toch is het een goed idee om langs de huisarts te gaan, zodat het zo snel mogelijk opgelost kan worden. Want je zal zien dat je daarna er gebaat bij bent, en blij bent dat je t wel gedaan hebt. Ach gut

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:07

Ik vondt eerst eigenlijk ook dat ik het zelf allemaal op moest lossen dit is ook de reden waarom het bij mij zolang heeft geduurd voor dat ik echt de hulp wou gaan accepteren. Ik had zoiets ik heb mezelf in de nesten gewerkt dus moet het zelf ook oplossen. Nu ben ik uiteindelijk toch gegaan en moet eerlijk zeggen dat ik er met dubbele gevoelens heen ga het is wel een opluchting dat ik me verhaal kwijt kan maar andere kant ga ik er ook met tegenzin in heen omdat ik het gevoel heb dat ze boos wordt omdat ik zo loop te kloten met het eten.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:30

Maar zal ik daardoor ook af gaan vallen?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:41

Ik denk dat je eerst van dat kotsen af moet en je kan natuurlijk altijd met haar over het afvallen hebben als je weer normaal met eten om kunt gaan.Maar ik denk dat je eerst weer naar normaal zonder het er uit te gooien eten toe moet. Want ik weet niet hoeveel je nu weegt en wat je zoal eet.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:47

ik weeg nu 71.5, ik eet veel koekjes etc, maar dat gaat er dus ook allemaal weer uit.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:51

ok ja dat koekjes vreten daar heb ik op het moment ook last van. Weet je ook waar het mis gaat? ik zou als ik jouw was gewoon een verwijsbrief gaan halen bij de huisarts en je kan altijd weer stoppen bij de dietiste als je je er niet goed bij voelt.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 20:04

maar die kunnen me geestelijk toch niet helpen?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 20:07

dan moet je naar een psycholoog (geen idee of ik dit goed geschreven heb) maar mijn dietiste die helpt me ook geestelijk omdat het alleen lukt als het in je hoofd veranderd

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 20:11

Je kan toch altijd eerst proberen bij de dieetist, en wanneer 't niet helpt of als je daarbij toch ook nog naar de psycholoog wil, kan dat je dat toch ook altijd nog doen.

Mocca, ik ben nu die aardappeltjes uit de oven aan t maken Ben benieuwd!

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 20:41

@ukje: het verschil is groot. maar ik had dat ook. sins heden ga ik maar 1 X in de week op de weegschaal
maar ik zie dat je dat weer gaat doen.
@march: zet'm op! moeders he.
@siz: felici met punt!
@denice: ag wat vervelend! mss toch slim (zoals de anderen zeggen) hulp in te schakelen meid! succes

Mijn wekend zat vol uitschotjes Nagelbijten / Gniffelen
1 truffel, half rijsttaartje, punt rijstaart, ice-tea, muslireep met chocolade bah..

O: 1,5 kom special K met halfvolle melk
T: -
L: 2patatjes, 2 stronkjes bloemkool, half bufstukje
T: punt rijstaart
T: 1/2 ice-tea
A: 2 sandwichen, hesp en kippewit, 2 komen soep
T: -

morgen normaal in de namiddag in school "chocoladefestijn" ik ga afzien!! dit wekend echt poedersuiker poedersuiker Boos!
ik voelde me super dik, en dat kon mijn vriendje bekopen! heel het wekend voelde ik me niet zo lekker in
mijn vel. en ag ja , dat werk je beetje uit he..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 21:08

siz; gefeli hoor! weer een puntje toch? wat deed ie de 1e proef dan?
Denice: hulp is niet makkelijk. niet om te vragen en niet om te accepteren. Gelukkig staat je moeder achter je.

Wat heeft iedereen toch met chocola? heel af en toe vind ik het lekker (over ijs ofzo of in de cruesli), maar meer ook niet.
Vrijdag had mijn collega de hele teamtafel volgezet met chocolade; eitjes, marsjes, nogat, balletjes met pinda's etc...
dat doet me werkelijk niets.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 21:10

Oh maar mij wel!! Hahaha heeerlijk! Jee, heb er nu ook súper veel zin in maar moet ook ongesteld worden. Ik ga mezelf zometeen lekker verwennen met een dvd'tje in bed en chocoladekoekjes Lachen

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 21:17

Ja hmmmm heerlijk chocola!!

Ladyjoy, ben jaloers op je! Wil ook chocoladekoekjes! maar heb niets in huis, niets lekkers gewoon... grrr

Mocca, Net de aardappeltjes op uit de oven. Heel lekker Lachen Houd nooit zo van aardappels, vooral niet gekookt. Maar vond het zo wel lekker

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 21:29

Ben jij nooit ongesteld ofzo angelique? Knipoog
Ik moet zeggen dat als ik lange tijd geen chocola eet, dan heb ik er ook geen trek in (tenzij ik ongesteld ben), het werkt gewoon een beetje verslavend.
Sterkte ermee denice, ga vooral op je verstand af, je kunt hier niet in je eentje overheen komen.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 21:32

Zijn lekker zo he Pivanti!! Ik ga ze dinsdag ook weer maken, lekker, lekker!

Enne.. wees maar blij! Je kan ze beter niet in huis hebben dan wel toch Knipoog Heb ook net een plak cake met light slagroom en hagelslag op Tong uitsteken hoezo, tijd van de maand in optocht?:D

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 21:39

kreeg net het gevoel dat ik gek aan het worden ben kreeg eerst last van me onderribben werd toen kotsmisselijk (gevoel dat ik over moest geven) daarna wist ik niet waar ik moest wezen om de pijn te ontlopen van me borstkas en me buik. Toen kreeg ik het panisch benauwd wat uitmonde in hyperfentilatie. Met resultaat dat ik nog net kon voorkomen dat ik tegen de vlakte ging.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 21:41

jeetje ukje! misschien even de huisartsenpost bellen? is er iemand thuis?

zelfs als ik ongesteld moet worden heb ik geen zin in chocola; je kan me wel wakker maken voor drop!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 21:44

Ieuwl drop!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 21:46

Lana, sorry dat ik dit ga zeggen maar ik vindt dat jij hulp moet gaan zoeken ik weet dat het moeilijk is om dit te geloven maar je bent een hartstikke mooie leuke meid. En al helemaal niet dik dus je mag best wel wat positiefer over jezelf zijn en wat liever voor jezelf.
(misschien klinkt het uit mijn mond een beetje egoistisch aangezien het ook op mezelf slaat)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 21:47

benangelique schreef:
jeetje ukje! misschien even de huisartsenpost bellen? is er iemand thuis?

zelfs als ik ongesteld moet worden heb ik geen zin in chocola; je kan me wel wakker maken voor drop!

me pa die zit daar nu dus dat kan ik maar even niet doen aangezien het niet zo'n pretje is om door je eigen vader behandeldt te worden sterker nog hij wil het geen eens

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 21:47

bij een ander weet je vaak heel goed te vertellen hoe die ander het beste voor zichzelf kan zorgen, maar dat op jezelf toepassen...
volgens mij doen we dat allemaal ukje. Hoe vaak ik niet tegen een zieke collega roep dat ze naar huis moet, terwijl ik zelf ook met koorts blijf werken....

wat is vies aan drop? heerlijk!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 21:57

dit is echt de allerlekkerste drop! als ik daar aan denk loopt het water me al in de mond en ik kan de jamin niet passeren zonder wat te scheppen. gelukkig verkopen ze het niet in de supermarkt!

Afbeelding

OMG! nu zie ik dat ze ze via internet per kg verkopen voor weinig! grr....

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 22:01

gelukkig lees ik dat de verzendkosten enorm zijn, dus ik bestel maar niets...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 22:03

Denice: jeetje het gaat dus niet zo lekker met je.. Ik denk (zoals andere zeggen) ook dat het beste is om hulp te zoeken.... Ik wens je in elk geval heel veel sterkte! Echt rot voor je dat het zo slecht met je gaat.

Ukje: jeetje, hyperventilatie? Sterkte! Hoe gaat het nu met de pijn? Alweer beetje over?

benangelique, is dat drop met mint smaak? Ik ken die volgens mij wel Haha! maar ik hou van alle drop zowat, hihi Lachen

Nou jongens, nog UITERLIJK 44 dagen, dan ben ik geopereerd met een maagbandje.. Dan durf ik mijn eetschema's denk ik ook wel te plaatsen..