Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Manuella23

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 10:27

hihi, je schreef in je vorige post bijna alles al denk ik ..; Misschien even je leeftijd ofzo
Voor sommige mensen is SB dan misschien toch geschikt, ik weet het niet, heb nog nooit iets over haar gelezen, ik hoop alleen dat het dan effectief helpt en dat de kilo's er niet weer aanvliegen wanneer je het dieet stopzet...

LJ, jij bent volgens mij zo goed bezig! Echt knap dat je je gewicht houdt! Denk je ooit geen planning meer te maken? Of ga je dat blijven doen?

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 10:32

Ben 19 jaar wonend in heerhugowaard.
heb mijn rijbewijs maar gelukkig geen auto Knipoog anders was de fiest er waarschijnlijk niet geweest ! Haha!
2 paarden waarvan ik er maar 1 rijd.
vriend al 3.5 en verder weet ik niks meer hoor Knipoog

Oja nog een minpunt Bloos
gezin (behalve mijn zusje) zwaarlijvig.
mijn vader is chefkok
MAAR nu thuis zeer bewust met het eten bezig! Vork

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 10:34

Sizzy schreef:
Wat een meloenen eet jij weg LJ Haha!

Hihi, ik had er 2 gekocht vorige week bij de Appie (waren in de bonus Tong uitsteken).
Dus tjah, dan moeten ze op he. En niemand komt aan mijn galia meloenen! Tong uitsteken De tijd is bijna weer voorbij, dan moet ik weer van appels en peren leven Tong uitsteken

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 10:34

Hoeveel ben je inmiddels kwijt LJ en hoelang ben je bezig?
geld trouwens wel voor iedereen ben best benieuwd .!
en wat voor diet volgen of doen jullie ..? Vork

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 10:35

Pascaline schreef:
Oeeeh wendy!! vlindertjess!! vertel Haha!
Ach herpak je gewoon nu even, niet te streng, en het lukt je dan wel Lachen

Heb een ontzettende rottijd gehad met m'n ex en toen het uit was liet hij me niet echt met rust. Heb vrij snel daarna een onwijs leuke en hele lieve jongen leren kennen en al vrij snel hadden we wat met elkaar. Alleen omdat het zo snel na m'n ex was ging het gewoon niet toen. Elke keer als hij in ene weer voor de deur stond was ik weer helemaal over de zeik. Dus ik heb er toen een punt achter gezet. Nu heb ik zelf lekker alles weer op orde en doe m'n eigen ding. M'n ex probeert nog wel af en toe contact te zoeken, maar dat negeer ik nu gewoon en het raakt me niet echt meer (tuurlijk doet het pijn.. maar dan vooral de herrinneringen aan hoe die laatste periode is gelopen) Alleen nou kwam van de week die jongen waar ik toen wat mee had in ene op msn en ff te praten en toen vroeg ie of ie me ff mocht bellen. Hebben we 2 uur aan de telefoon gezeten Bloos Zoo gezellig gewoon en naja. Maar het punt is.. Hij heeft sinds een maand weer een vriendin.. Gister hebben we weer ruim 2 uur aan de telefoon gezeten en de hele tijd over en weer smsen. Maja, nou hebben we afgesproken dat we morgen ofzo ff een stukje gaan lopen en beetje praten enzo. Situatie is gewoon moeilijk, want hij zegt ook nog gevoelens voor mij te hebben, maar hij wil ook niet 'zomaar' z'n vriendin aan de kant zetten en beetje verwarrend allemaal in ene Bloos Wil er op zich ook niet tussen komen, maar het klikt gewoon zo goed, wil 'm aan de andere kant ook niet kwijt als vriend, dus wil niks doen omdat te verpesten enzo. Beetje ingewikkeld allemaal..

Heel verhaal geworden Bloos

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 10:35

Aangenaam Tong uitsteken

Hehe jha met een papa chefkok zal het wel niet makkelijk zijn om niet té veel van al dat (veronderstel ik) lekker eten af te blijven!!
Maar als de rest er ook wat op let, gewoon eens wat minder met vet koken, af en toe in de week een gegrild gerechtje maakt ook al wat uit...

Mmm voor diegenen die een grill-oven hebben
Aardappeltjes in de oven met een klein beetje olijfolie, look en kruiden, zooo heerlijk!!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 10:36

Pascaline schreef:
LJ, jij bent volgens mij zo goed bezig! Echt knap dat je je gewicht houdt! Denk je ooit geen planning meer te maken? Of ga je dat blijven doen?

Nou, ik heb 3/4 weken alles gegeten wat los en vast zat (nou ja, bijna dan Tong uitsteken Ik sloeg de Mac nog wel over hihi) en een tijd lang geen planningen gemaakt. Vorige week 3 dagen niet gesnoept (dus 4 wel!) maar ik blijf gewoon op de 66 hangen. Soms 65.9, soms wel 66,9. Maar dan ben ik later toch weer op de 66.
Planningen maak ik nu ff omdat ik toch weer teveel snoepte, en ook al kom ik er niet van aan, het is niet echt gezond voor je! Lachen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 10:39

denice: Bedankt! Haha!

trisca: Waarom ben je daar weg gegaan dan? Heb ik even gemist Bloos
Leuk een nieuwe baan! Haha! Wel spannend Ja

doom: Hallo Doei! Lachen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 10:40

doom schreef:
Hoeveel ben je inmiddels kwijt LJ en hoelang ben je bezig?
geld trouwens wel voor iedereen ben best benieuwd .!
en wat voor diet volgen of doen jullie ..? Vork

Ik was van de 80 naar 70/71 gegaan door gewoon alles te blijven eten, maar wel 6 dagen in de week 2 uur per dag te sporten.. (toen had ik de tijd Knipoog).
Toen ben ik in de winter weer langzaam van 70/71 naar de 78 gegaan (gestopt met sporten ivm geen paard + sportschool kunnen betalen en winter = lekker veel eten Tong uitsteken) en toen heb ik mezelf in maart een halt toegeroepen. Ben toen (weer) begonnen met planningen maken, netjes eten (wel rond de 1800 kcal per dag en geen 1000/1200 zoals met Sonja) en weer begonnen met sporten (met dank aan mijn vader die een jaarabbo voor me heeft gekocht!). Nu ben ik lichter dan ooit haha = ik schommel rond de 66 kilo (met een lengte van ong. 1.72) en daar ben ik meer dan tevreden over Lachen

Oh, en hoe ik het verder heb gedaan? Moet je even de beginpost lezen, die heb ik toevallig ook geschreven Knipoog
Het werkt echt!

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 10:40

Ha, wendy, wat lastig, maar tegelijkertijd ook wel leuk en spannend, Ach ik hoop het beste voor je Lachen En aan een héle goede vriend heb je ook al veel! en daarvan weet je tenminste dat je ze minder snel 'kwijtraakt' dan een 'echt vriendje'

@Doom, ik volg geen echt dieet, ik woog vorig jaar augustus 60kg (ik ben 1m62) Ben toen afgevallen tot 49kg op een heel ongezonde manier, en weeg nu ong 52kg...

@LJ, hazow, oké maar de kans dat je binnenkort al geen planningen meer moet maken zit er dus in! Volgens mij kan jij dat wel hoor, niet teveel snoepen zelfs zonder planning, succes Knipoog

[edit] damn wat gaan we snel vandaag!! Haha! wou ik nog even vermelden

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 10:42

Pascaline, niet vervelend bedoelt, maar misschien moet je haar even erbij vertellen dat je een eetstoornis hebt?
Lijkt me vervelend als zij een voorbeeld aan jouw eetpatroon gaat nemen omdat ze denkt dat ze dan veel kan afvallen..

Ach gut

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 10:43

Pascaline schreef:
@LJ, hazow, oké maar de kans dat je binnenkort al geen planningen meer moet maken zit er dus in! Volgens mij kan jij dat wel hoor, niet teveel snoepen zelfs zonder planning, succes Knipoog

Nou, misschien doe ik het ook wel om dit topic Tong uitsteken Is zo gezellig hier Knipoog

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 10:45

Het is gewoon moeilijk, want het is echt een hele lieve en eerlijke jongen en het klikt onwijs goed. Kunnen ook overal over praten enzo dus das wel fijn. Maja, maar even zien hoe het loopt. Hij was dus al m'n vriendje en nu gewoon een vriend zeg maar, alleen ja, gevoelens zijn er van beide kanten dus nog wel en dat maakt het zo lastig.. Het is niet het type jongen die opeens alle contact zou verbreken ofzo. Maja, maar even afwachten hoe het loopt dan als we eens flink gepraat hebben zonder meeluisterende ouders en broers enzo Bloos

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 10:45

Dat heb ik ook LJ Haha!

*edit*
Lastig hoor, die boy troubles.

OOoooh, ik heb toch wat leuks voor m'n vriend z'n verjaardag! Haha! Haha!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 10:47

ladyjoy schreef:
Pascaline, niet vervelend bedoelt, maar misschien moet je haar even erbij vertellen dat je een eetstoornis hebt?
Lijkt me vervelend als zij een voorbeeld aan jouw eetpatroon gaat nemen omdat ze denkt dat ze dan veel kan afvallen..

Ach gut

dat denk ik niet hoor maar toch bedankt voor de waarschuwing.
ben nu met mijn moeder bezig aan de sonja en ik zie wel waar het schip strand en wat ik volhoud of niet.
ik vind vandaag toch wel best een zware dag tot voor de lunch (daar zit ik nu echt op af te tellen) omdat ik dus op werk zit en normaal dan dus echt veel snoep. (staat een bak pepermuntjes voor de patienten, en bak met snoep voor de kids dus tja goed van af blijven dus haha Haha!
en wat ik al dus eerder schreef ik vond mijn ontbijt nou niet echt een ontbijt! Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 10:50

sokje87 schreef:
Dat heb ik ook LJ Haha!

*edit*
Lastig hoor, die boy troubles.

OOoooh, ik heb toch wat leuks voor m'n vriend z'n verjaardag! Haha! Haha!

Met meloenen of het topic? Haha!

Vertel.. moet ik weer denken aan high heels en bijpassend setje? Tong uitsteken

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 10:52

Boytroubles zijn idd lastig!
Net bedacht dat ik voorlopig vrijgezel bleef.. Komen die stomme vlinders weer Sigaar Haha *LOL*

Wat heb je gekocht? Haha!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 10:59

High heels heb ik op Ibiza al gekocht, echt supergaaf! Spannende setjes ook voldoende..

Nee maarre... hij is 5 september jarig, en z'n 2 beste vrienden 6 en 7.. Ze vieren dus al jaren 7 september (dit jaar op vrijdag) hun verjaardag samen. En nou heb ik met die vrienden afgesproken dat ik dan ook kom! Zij halen mij op van het vliegveld, en m'n vriend weet er niks van. Die denkt dat we elkaar in oktober pas weer zien.

Strikkie om m'n nek en gaan! Haha!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 11:00

Woont je vriend op Ibiza of begrijp ik dat nou verkeerd? Bloos
Wel gaaf joh!!! Haha! Wat een verrassing zal dat zijn! Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 11:06

Aaaah leuk Sok! Stoer!
Hoelang blijf je dan?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 11:07

Nee, m'n vriend woont in Portugal, maar ik ben op vakantie geweest naar Ibiza.

Maar tot zondagavond, want ik heb gewoon weer school die weken. Maar 't is even goed leuk, ben zo benieuwd hoe hij reageert!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 11:08

Ah ok.
Jammer dat het zo kort is dan, maar wel een onwijs gave verrassing en heel fijn om hem weer te zien natuurlijk!!! Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 11:09

Owkeey haha lekker kort. Dat is wel jammer, maar wel een super verassing!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 11:13

Ik ben echt verslaafd aan yoghurtgums.. Dat zijn 100% m'n lievelingssnoepjes..

Oeps! Bloos Tong uitsteken

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 11:13

Ga ik woensdag naar de kapper, vrijdag manicure... Moet er wel goed uit zien natuurlijk. Bloos

Haha, lekker hoor LJ Haha!