Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anders was de fiest er waarschijnlijk niet geweest !
Sizzy schreef:Wat een meloenen eet jij weg LJ
).
De tijd is bijna weer voorbij, dan moet ik weer van appels en peren leven
Pascaline schreef:Oeeeh wendy!! vlindertjess!! vertel
Ach herpak je gewoon nu even, niet te streng, en het lukt je dan wel
Zoo gezellig gewoon en naja. Maar het punt is.. Hij heeft sinds een maand weer een vriendin.. Gister hebben we weer ruim 2 uur aan de telefoon gezeten en de hele tijd over en weer smsen. Maja, nou hebben we afgesproken dat we morgen ofzo ff een stukje gaan lopen en beetje praten enzo. Situatie is gewoon moeilijk, want hij zegt ook nog gevoelens voor mij te hebben, maar hij wil ook niet 'zomaar' z'n vriendin aan de kant zetten en beetje verwarrend allemaal in ene
Wil er op zich ook niet tussen komen, maar het klikt gewoon zo goed, wil 'm aan de andere kant ook niet kwijt als vriend, dus wil niks doen omdat te verpesten enzo. Beetje ingewikkeld allemaal..
Pascaline schreef:LJ, jij bent volgens mij zo goed bezig! Echt knap dat je je gewicht houdt! Denk je ooit geen planning meer te maken? Of ga je dat blijven doen?
Ik sloeg de Mac nog wel over hihi) en een tijd lang geen planningen gemaakt. Vorige week 3 dagen niet gesnoept (dus 4 wel!) maar ik blijf gewoon op de 66 hangen. Soms 65.9, soms wel 66,9. Maar dan ben ik later toch weer op de 66.

Wel spannend
doom schreef:Hoeveel ben je inmiddels kwijt LJ en hoelang ben je bezig?
geld trouwens wel voor iedereen ben best benieuwd .!
en wat voor diet volgen of doen jullie ..?
).
) en toen heb ik mezelf in maart een halt toegeroepen. Ben toen (weer) begonnen met planningen maken, netjes eten (wel rond de 1800 kcal per dag en geen 1000/1200 zoals met Sonja) en weer begonnen met sporten (met dank aan mijn vader die een jaarabbo voor me heeft gekocht!). Nu ben ik lichter dan ooit haha = ik schommel rond de 66 kilo (met een lengte van ong. 1.72) en daar ben ik meer dan tevreden over 

En aan een héle goede vriend heb je ook al veel! en daarvan weet je tenminste dat je ze minder snel 'kwijtraakt' dan een 'echt vriendje'
wou ik nog even vermelden
Pascaline schreef:@LJ, hazow, oké maar de kans dat je binnenkort al geen planningen meer moet maken zit er dus in! Volgens mij kan jij dat wel hoor, niet teveel snoepen zelfs zonder planning, succes
Is zo gezellig hier

ladyjoy schreef:Pascaline, niet vervelend bedoelt, maar misschien moet je haar even erbij vertellen dat je een eetstoornis hebt?
Lijkt me vervelend als zij een voorbeeld aan jouw eetpatroon gaat nemen omdat ze denkt dat ze dan veel kan afvallen..
sokje87 schreef:Dat heb ik ook LJ
*edit*
Lastig hoor, die boy troubles.
OOoooh, ik heb toch wat leuks voor m'n vriend z'n verjaardag!![]()

Haha 

Wat een verrassing zal dat zijn!