Spetterlover schreef:Oooh bah..
Bokt.nl gaat over enkele minuten uit de lucht voor groot onderhoud.
Waarom wist ik dat niet? Ik was vanmiddag FLINk gestressed omdat ik niet even kon Bokken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Spetterlover schreef:Oooh bah..
Bokt.nl gaat over enkele minuten uit de lucht voor groot onderhoud.
Annetje schreef:Pfff... ik had dus echt een slechte dag. Mijn planning was leuk, maar er kwam weinig van terecht.Mijn planning voor vandaag:
O: bak half volle melk met kellogs met fruit (en die stukjes fruit zijn VIES!, doen we dus ook niet meer) (special K)
T: Appel
L: drie volkorenkrackers met slankiesmeerspul
T: bakje rauwkost met dressing
D: ...?
Ik ga nu hard de puntjes op de I van mijn verslagen zetten. Dan naar school, uitprinten (en ik heb geen idee hoe dat daar moet) de stad in om iets wits te kopen (black & white party zaterdag) en dan snel terug naar huis om een meisje paardrijdles te geven en om alle stallen weer uit te mesten.
daar ben ik zo verslaafd aan. Dat zijn van die ronde koeken, met koek, daaroverheen caramel en helemaal in de chocolade. Niet goed dus 
Spetterlover schreef:Het stond bovenaan de pagina, ik zag het ook op het laatste moment

En ze was zooo gek van die jongen, heeft van alles aan hem verteld enzo..

. En als het mee zit gaat er binnenkort nog meer af aangezien we bezig zijn met een nieuw paard erbij (=nog meer sporten
).
.
(+ daarna strandfeest..
) Citaat:Mijn planning:
o: halfvolle melk met allbran en aardbeien
t: kaasbroodje
l: stukje komkommer
t: uhmmm was aan het rijden!
a: twee meergranen broodjes met light roomkaas en advocado
En daarna iets van 5 koekjes

.
En daarna even snel een pizza gegeten maar inmiddels was ik redelijk misselijk dus ik heb de bodem niet op
Eten kwam mn bijna mn neus uit!
Ilse schreef:Even tussendoor en geheel offtopic, maar komen jullie ook niet in de Hotmail?
.
.

.
.

.