Vandaag is een vriendje van mijn zusje blijven spelen. Is die met de go-car tegen de hond z'n poot aangereden (is nog geen jaar oud). Hij weende voor 100. Nu mankt de hond, stiefvader zal zeker niet naar de dierenarts gaan . Als dat maar goed komt! Ik heb hem al twee keer de trap moeten opdragen (we wonen boven omdat het beneden bureau's zijn, het is een bedrijf).
Ik zou het ook even aankijken met de hond, als mijn paard kreupelt bel ik ook niet gelijk de DA, laat staan als ik zelf mank loop
Ik kan het nergens vinden pff!
lana_te
Geplaatst: 11-03-09 20:29
Ik ga dan toch maar mijn dag posten. Ik wil voor mezelf eens een duidelijk overzicht. Hij is niet goed maar morgen ga ik voor een beter!
O: 1 1/2 mok special K corflakes, halfvolle melk T: - (laat ontbijt door ziek thuis te blijven) L: 1 1/2 bord verse spaghetti T: 1 paseitje T: 1/2 mokje fruit T: 1 sneetje vergebakken brood met kaas en cofituur (moest toch even proeven he van mama haar brood!) A: 2 wb (rundsgehakt & kaas), salade, kippenwit, koffie T: ?
Moeders was weg met het avondeten, dus heb een maaltijdsalade gehaald. Zit nu met avondeten op 1324 kcal, dus ik moet nog wel het een en ander binnenkrijgen vanavond
Zo nog maar een sinaasappel en nog een soepje, maar dat schiet allemaal niet zoveel op. Nog maar een bakje vruchtenyoghurt erbij ofzo
O: kom muesli met 0% aardbeienyoghurt T: half kopje groentensoep (was niet lekker) T: 2 vb gegrilde achterham en becel-light L: pisolet met eiersalade T: 4 salmiakballen T: pistolet kip-tandori A: heb net 1 pizzapuntje gehad, viel helemaal niet goed.. ff kijken of er nog wat bij komt..
Hilde_q
Geplaatst: 11-03-09 20:34
lana_te schreef:
Hilde_q schreef:
is de pup ziek ?
Nee, het vriendje van mijnz usje is met de go-car tegen de heup/ poot aangereden..