Ik ga zo in bad dus dan kan ik ook niet vreten, en vanavond komt mijn mannetje dus dan eet ik ook niet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ga zo in bad dus dan kan ik ook niet vreten, en vanavond komt mijn mannetje dus dan eet ik ook niet

) 
Ik vind het zo'n gaaf beest he, de eigenaar zei ook dat wij qua combinatie wel bij elkaar passen. Maar hij is zó massief en sterk... Oef! 't Is een Groninger ruin, schat van een beest dat wel, en die gangen... We rijden op een weiland, nou, met 4 flinke galopsprongen zijn we aan de overkant bij wijze van spreken
Ik ben nog steeds niet uit z'n kleur, op papier is hij een blauwschimmel, maar hij heeft een grote witte vlek, en verschillende kleinere bruine 'strepen' als het ware op z'n lijf. Heel maf, haha! 

March schreef:Zou je van badderen ook afvallen? Ik neem namelijk altijd een heul heet bad en als ik er dan uit kom dan heb ik net zo'n rood hoofd! (net alsof ik een uur ben wezen hardlopen ofzo)

Erg frustrerend! Heb een opgezette buik en mijn stoelgang is erg slecht! Hopelijk is het morgen weg
knap van je!!
Ik wacht nog wel af. Maar er zijn inmiddels nog 3 mensen die langs willen komen en we gaan aankomende week op vakantie
. Ik heb erg weinig tijd. Morgen de hele dag werken en kom pas na 22.00 uur thuis. Zaterdagochtend begin van de middag ben ik thuis. Zondag en maandag wordt het ook niks. Dinsdag vliegen we naar de zon!!!! 
heel slecht, I know

Ach je neemt maar 1 keer afscheid en ik had er toch ruim 5 jaar les gegeven. 
hoofd, veek energie en een agenda. Kom maar op!

)
! denice schreef:haha? wel serieusnemen he
ik ben benieuwd hoe lang jij het dieet van onze grote vriendin sonja gaat volhouden!
maarwelkom, hoe zwaar ben je, je lengte en je streefgewicht?
succes!
en had ik geen zin meer om met het boek verder te gaan.(staan ook een hoop dingen in die ik niet lust haha).
mijn streef gewicht is toch wel zeker weer naar de 70 kilo.
Pascaline schreef:héj doom, welkom!
Sjah, bijna iedereen is hier een beetje anti SB omdat ze te weinig eten voorschrijft... in de eerste post kan je lezen wat niet voldoende eten met je doet (hoewel ik daar geen commentaar op mag geven omdat ik zelf véél en véél te weinig eet)
Stel je misschien even voor, hoeveel je eraf zou willen enzo, of heb je geen bepaald doel?
Succes ermee!
ik sta voor alles open
naja bijna alles haha
ladyjoy schreef:Mijn dag gisteren:
O: 2 br boterhammen; D'light Jam
2.5 uur buitenrit!!
T: appel, Liga Fruitkick
L: 3 br boterhammen; 1x gekookt ei, 2x kipfilet
T: 1 br kapje; pindakaas
15 min wandelen
A: bloemkool ovenschotel
T: halve galia meloen, 1 volk. beschuitje; Nutella