Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 11:07

Schijnt aan je ademhaling te liggen, goed en regelmatig ademhalen Niet soms inhouden

LotteAnna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 11:08

@ Jamy; zo'n steek, daar zijn de meningen over verdeeld. Sommige zeggen dat de milt te weinig bloed krijgt waardoor die gaat steken, maar het kan ook een buikspier o.i.d. zijn die in een kramp schiet. Ikzelf heb er ook wel een beetje last van, ik kan dan vaak niet doorgaan met lopen. In de tussen pauzes met normaal lopen zorg ik dat ik mijn armen even achter mijn hoofd leg, dus goed opstrekken. Dat werkt vaak wel. Wat betreft het eten, ik eet altijd iets kleins, dus een halve banaan ofzo, maar niet meer. Omdat je lichaam het bloed naar je spieren stuurt kan hij het eten in je maag niet zo goed verteren, en dat ligt dan erg zwaar.
Idd ademhaling is ook belangrijk, probeer meteen vanaf het begin regelmatig adem te halen. Dus bijvoorbeeld met 2 passen inademen en dan weer uitblazen met 2 passen.

1 detail: ik zat vanmorgen pas om 7.30 u op mijn fietsje..

Lame

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 11:09

LA... vertel....vertel...vertel... Ik is nu stiknieuwsgierig!!!!

Sizzy.. mooi lijf heb je nu!! Mag je trots op zijn.. Hoe was Robbieboy? Is ie nog bij je in bed beland?

Mijn ijsje ligt nog steeds in de vriezer.. Ben nog steeds trots op mezelf..

Mijn planning vandaag:
O: twee appels
T: trosje druiven, maar die ben ik vergeten mee te nemen...
L: Broodje gezond..
T: 250 gr Optimel kwark
D: bloemkool, aardappels en een scholletje..
T: speculaasje..

Dat was het voor vandaag..!! Ik heb me gisteravond voordat ik naar bed ging gewogen, 65,1.. schiet niet echt op dus.. Maaaaaaaaaar nu zet ik door hoor!!

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 11:11

Super Lame, echt knap dat je dat kan laten liggen
Lotta Anna 7.30, dat betekend dat je iig bent blijven slapen en aangezien je een kater hebt zal het wel gezellig zijn geweest denk ik zo

LotteAnna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 11:15

oliebol....je hebt me door...

Ik ben volgens mij een beetje losgeslagen, als ik die date van zondag ook nog door laat gaan.....jeetje...

Er gaat een wereld voor me open

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 11:16

Lame, ik ga vanavond. Dus wie weet beland hij vanavond in mijn bed

Denk alleen niet dat mijn vriendje dat op prijs stelt

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 11:24

hahahha nee dat denk ik ook niet Sizzy Dan kun je hem beter richting Tilburg sturen aangezien ik sinds kort weer vrijgezel ben
Goed zo LottaAnna, gewoon lekker genieten dat heb je wel verdiend na alle ellende! Maarre dit was dus een andere jongen die waar je zondag mee hebt afgesproken

LotteAnna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 11:34

Jah, dit was een andere onverwachte....

Hee Tilburg, daar woont mijn ex, misschien wat voor jou, Little Ann haha, nee das niks voor je hijs 20 kg te zwaar...

LotteAnna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 11:36

Die onverwachte, was trouwens wel een vage bekende, ik hockey altijd met hem op maandagavond....Denk dat ik dus a.s. maandag maar even niet ga...hihi

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 11:42

Haha LA maar wel leuk toch

Zo net terug van hardlopen, ging wel lekker.
En toevallig lette ik nu meer op mn ademhaling en ik had idd geen steek!
Normaal in rust is mn ademhaling al niet goed, dus met hardlopen helemaal niet als ik er niet op let!
Maar ben wel toe aan een douche nu

madam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 12:36

LotteAnna schreef:
Das toch zonde....(ik ben maar een arme student)!

Sprak mijn ex net op msn, f*ck wat is dat moeilijk...bah..

Ik ook, daarom voelde ik me ook zo k*t. We waren de spullen aan het verdelen wie wat nog heeft van elkaar en morgen de grote dag dat ik al mijn spullen weer tergu krijg, Misschien dat ik dan weer een beetje verder kan gaan met mijn leven maar ook met afvallen, hoewel, krijg wel mijn frietpan weer

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 12:47

Rot is dat he Hicky, zit in dezelfde situatie. Cd van jou, cd van mij Maar met als verschil dat bij mij bijna alles weer bij de rechtmatige eigenaar is... Ook al voel ik me niet rot ove het verbreken van de relatie, dit soort dingen is echt niet leuk....
Je zult zien dat je hiermee een nieuwe start krijgt!

Oliver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 13:12

Zoooo, vanmorgen weer gezwommen en m'n kamer opgeruimd, was heeel erg nodig.

Mijn planning:

O: bak magere yoghurt + 5 lepels cruesli luchtig
T: -
L: 3 volkoren broodjes (1 met kaas, 2 pindakaas)
T: appel
A: ?

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 13:26

LotteAnna schreef:
oliebol....je hebt me door...

Ik ben volgens mij een beetje losgeslagen, als ik die date van zondag ook nog door laat gaan.....jeetje...

Er gaat een wereld voor me open

Hahaha
Moet kunnen zo af en toe toch

Oliver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 13:29

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 13:37

Mijn planning ook nog even..
Gister uitgeweest en dan heb ik de dag daarna altijd zo'n trek, moet nu ook echt moeite doen om niet meer te eten

o: 2 boterhammen, 1 met boter en een tomaat en 1 met sandwichspread, glas karnemelk
t: -
l: 3 boterhammen, 2 met boter en een tomaat en 1 met dun pindakaas en halvajam, glas karnemelk
t: fruitsmoothie van appel, banaan, zespri, aardbeien en sinaasappelsap, eventueel nog 2 cracottes met halvajam
a: nog geen idee
t: yoghurt

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 13:48

LittleAnn schreef:
o: halfvolle melk met aardbeien en allbran
t: kersen
l: tomaten-komkommer-gekookt ei met beetje dressing en bruin broodje en tomatensoepje
t: drie wortels en kersen
a: geen idee, eet bij vriendin

Aanpassing, heb er nog een kopje soep tussen de middag bij gegeten.

madam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 14:35

LittleAnn schreef:
Rot is dat he Hicky, zit in dezelfde situatie. Cd van jou, cd van mij Maar met als verschil dat bij mij bijna alles weer bij de rechtmatige eigenaar is... Ook al voel ik me niet rot ove het verbreken van de relatie, dit soort dingen is echt niet leuk....
Je zult zien dat je hiermee een nieuwe start krijgt!

dat is een goede, cd van jou cd van mij, maar gekrgen van mijn moeder dus van mij. even heel off topic, zal het even kort uitleggen, Mijn vriend( ex) heeft een eigen draversstal in duitsland, dus vrij vlot ben ik daar kmen wonen, maar helaas zijn ouders woonde daar ook, dat ging totaal niet, maar goed ik heb me daar echt de t*r*ng gewerkt met 32 paarden, en hun deden gewoon niks. op ene gegeven moment werd het zo erg dat ik even wilde rusten en naar mijn ouders toe ging, gevolg, dat ik er gewoon niet meer mocht komen, mijn paard stond daar ( gekrgen van hem, dus van hem) ik zat alweer 4maanden thuis en het ging erg slecht toen ik trug naar duitsland wilde gaan kreeg ik een sms, dat het over was en al mijn spullen al uit het huis waren en bij iemand neer waren gelegt en dat ik er niks meer te zoeken had. Mijn wereld storte in, en ben de volgende dag naar duitslan gaan, om 10.00 lag iedereen nog op d paarden nog geen voer gehad, helemaal niks. toen ik aan had gebeld zag ik zijn hoofd van uit de slaapkamer hij schrok zich dood, maar goed mama deed de deur open en vroeg of ik koffie wilde, nou van haar niet meer zei ik. Uiteindelijk is het 1 grote catfight geweest tussen zijn moeder en ik, hij stond er bij met zn handen in zn zak en zei niks, alleen dat ik de zadels niet mee mocht nemen omdat hij die had gekocht, tja krijg je het cd van jou cd van mij effect. ik wilde gewoone en rede weten waarom het over was zo in eens, zei hij niks op, tot dat zijn moeder der b*k los trok en zei dat ik was vreemd gegaan, grote onzin natuurlijk en ben tekeer geaan, nu hoor ik dus dat hij achter mijn rug om loopt te banketstaaf dat ik lui was enzo, heel gemee, maar het is makkelijker iemand de grond in te trappen dan de hemel in te prijzen toch, Nou morgen zie ik hem weer mde laatste spullen aan mij te overhandigen, dus misschien dat ik het dan kan afsluiten. overigens heeft hij mijn paard verkocht al. sorry voor dit off topic, maar moest het gewoon even kwijt. lekker he zo'n witte crunchi chocolade

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 14:39

Zo hicky wat een verhaal zeg
Dat is helemaal erg, dat je geen reden te horen krijgt, of dat ze iets zeggen wat helemaal nergens op slaat..
Veel succes ermee

Oooh bah..
Bokt.nl gaat over enkele minuten uit de lucht voor groot onderhoud.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 20:21

En we zijn er weer.. ziet er allemaal wel koel uit Haha!

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 20:23

niet alles werkt nog, volgens mij.

Ik ben vandaag slecht bezig:
o: cruesli met yoghurt
l: liga continue en boterham met kaas
a: frietjes MET MAYO en CURRY, en kroket Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 22:04

Hoo ja ik kan ook weer bokken Vork

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 22:17

Ik heb m'n date van zondag toch maar afgezegd, haha. Twordt anders iets teveel van het goede Haha!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 22:22

Zo duurde ff maar zijn er weer Knipoog

He jammer LA, vind die verhalen wel grappig Haha! Knipoog Nee hoor heel begrijpelijk!

Maar mijn dag uiteindelijk:
O: magere Griekse kwark
T: appel
L: cracotttes en klein kapje met pindakaas, 2 volkorenbroodjes, 1 met 20+ smeerkaas en 1 met kipfilet en pesto
T: eierkoek, cracottes met chocola en een of ander brood cakeje ( was bij me oma die laat me altijd alles proeven en geeft me dingen mee naar huis en ik had zo'n honger Bloos )
D: pennen met rode pasta saus en stukjes kip, sla en als toetje danio kwark (minder dan 5%vet)

Drna nog gereden en vannochtend hardgelopen en half uur gefietst vandaag!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 22:22

oeps dubbelpost Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Jamy op 22-06-06 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt