Gisteren van kennis vernomen dat ze ook een maagband heeft, die is dus 1.75 en haar maximum gewicht ooit was 92 kg ... Man man man dat vind ik dus niet kunnen é
Katia ziet er uiteindelijk een vrij normaal patroon uit! Madeira is verlieeeeeeefd Op der peerd welliswaar hihi
En gefeliciflapstaat belinda!
Laatst bijgewerkt door Belsje op 19-06-09 10:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb trouwens besloten het topic toch niet helemaal te verlaten, vind het hier eigenlijk nog veels te leuk haha! En nu ik de toekomst echt heel rooskleurig tegemoet zie, moet dat afvallen ook gewoon helemaal goedkomen!
lesilla
Geplaatst: 19-06-09 10:47
Sjah, tis niet voor niks dat er veel nederlanders naar belgie komen. Zeker regio brugge om een gewichtsoperatie te nemen. We hebben een paar befaamde aan de band chirurgen hoor
Als mensen een overgewicht hebben van tien kilo, en ze hebben het geld kan je makkelijk één krijgen
Er is zelfs een belgische site die mensen aanspoort om toch die 15 of 18 kilo aan te eten zodat ze een operatie krijgen. Zijn echt veel donkere kantjes aan dat wereldje hoor.
Nee ik ook niet Belinda, mijn moeder was ook 110 kilo en die is op eigen kracht terug gegaan naar 75. Ze is weer 80 dan, maar ze blijft heel stabiel en oogt helemaal niet dik. Als al dat overtollige weefsel er af zou gaan, zou ze denk ik zo 3 kilo lichter zijn
Mijn tante heeft trouwens ooit wel iets laten doen, geen idee wat, was nog te klein toen, maar die is nu weer echt heel erg dik Ik denk dat ze wel 130 kilo weegt
lesilla
Geplaatst: 19-06-09 10:58
Dat vind ik ook armanis.
Respect voor je mama sakkia
Misschien maagballon vreselijk iets, of kaakklem Dat is nog niet eens zo lang geleden uit gebruik
Nee iets met haar buik dat wel. Volgens mij hebben ze daar gewoon vet afgehaald Maar goed dat is echt al zo lang geleden en het is zo zonde dat ze het zo ver weer heeft laten komen
Hmm dat is idd belachelijk...in principe moe tje zoiets wel zelf kunnen ja
ik baal deze week van mezelf dat ikd oor alle stress en gedoe gewoon weer zoveel niet kan weerstaan moet echt mezelf weer even een schop geven want ik was net zo lekker bezig ook al ging het dan langzaam
Sjee mijn vermoeden wordt ook nog even bevestigd. Ik was van de week ineens 1,5 kilo zwaarder Maar goed nu loop ik dus al de hele dag heen en weer naar de wc. Mijn lichaam reageert zo vreselijk sterk op het weer buiten Het was zo benauwd en warm van de week in de avonden, dan ga ik vocht vasthouden. Nu regent het weer en kanik weer de hele morgen naar de wc
Ben & Jerry's ijs, Australian ijs, swirls met aardbeien en mcflurry met Oreo.. Ik hou er van!
Ik ben verliefd op mijn spiraaltje Ideaal!
Armaris
Geplaatst: 19-06-09 11:23
Of jullie me nou geloven of niet
Ik HAAT ijs Soms eet ik wel eens een dame blanche of een hoorntje maar dat is om de zoveel maanden Schotel me geen vanille ijs voor want dat gooi ik rond je hoofd. bah
Belsje
Geplaatst: 19-06-09 11:25
Ik denk dat dat probleem uit die maagringen e.d. bij "te dunne" mensen voor een deel komt omdat mensen met zo'n ring ook gewoon heel dun kunnen worden. Als die dingen enkel gebruikt zouden worden als een hulpmiddel, dus tot een bmi van 26 oid en dan met een normaal dieet verder .... Zou de vraag van "dunne" mensen afnemen denk ik. Ik krijg nu ook vaak te horen "ma ziet hoe schoon mager die geworden is" ... Allé ja allemaal goed en wel, maar die kan gewoon niet eten. Als die persoon teveel eet is ze ziek, en dat is een betere manier om duidelijk te maken dat je het beter niet doet dan wanneer je broek gewoon wat harder gaat spannen
De maatschappij vind het ook maar normaal dat je terug naar een maatje 36/38 kan dus je krijgt het met een 44 ook gewoon aangeraden ... *sugt*