Spannend binnen dertig minuutjes eerste keer met een kindje iets doen. Voel me wel onwennig enz want heb eigenlijk weinig ervaring met kinderen, en dan inneens zo een saaie intelligentietest hihi.
Ik doe ook weining aan buikspier oefeningen, wil het wel weer gaan opbouwen, maar dan wel zéér rustig aan beginnen Beginnen met 5 's ochtends, en 5 savonds en dat langzaam opbouwen naar 50 per dag, daar zat ik aan te denken..
Ik deed het vroeger ook. Met zo'n rekje waarbij je jezelf kon optrekken. Stonden oefeningen in de handleiding en dan stilletjes aan opbouwen. Ging goed...
Ik zou net zolang doorgaat tot je het niet meer volhoud! En dan de volgende dag weer enz!
lana_te
Geplaatst: 11-03-09 19:06
HOI IEDEREEN
Vandaag thuis van school. Ik ben gisterenavond naar de dokter geweest en heb een flinke keel/oor ontsteking. het is de periode denk ik. Zit ik weer onder de pillen . Een poedersuiker dag kwa eten meiden...
sakkia: Sterkte meid!
hilde: Welkom
ingrid: Hopelijk wordt het wat met die auto.
madeira: Ja ik bedoel jou. Hoe gaat het nu met de haf? Heb je ook geen maagring laten steken? Of heb ik het mis?
umeo: Ik heb ook Heel lichte botten en ben ook net geen 1.70M en weeg net als jou 59KG. Ik vind mezelf ook te dik maar ik weet dat mijn gewicht perfect is. Voor platter te zijn hoef je geen gewicht te verliezen maar spieren te kweken . Maar dat is al gezegd!
sizzy: Dat van lichte botten is helemaal geen fabeltje lijkt mij. Mijn moeder is 1.68m en toen ze (vroeger) 65kg woog was ze GRAATMAGER. Ik denk niet dat als ik 65 kg weeg ik echt vel overbeen zal staan. Ze is dan eens naar de dokter geweest en die heeft haar bevestigd dat ze een heel zwaar beendergestel heeft. Dus volgens mij zit daar wel waarheid in. Ze is waarschijlijk wel een utizondering
lana_te
Geplaatst: 11-03-09 19:07
Vanwaar al die groene O's toch in de onderschriften? Ik weet dat daar in de HK een nieuw topic rond is maar toch Ze zijn zo talrijk!