Amaai, we gaan weer veel te snel voor mij 7paginas, ga ik toch even niet bijlezen Pff deze morgend woog ik 1kg meer dan gisteren, maar had me er (al een geluk) wel aan verwacht dat ik meer ging wegen, maar zoveel ... Achja, vandaag was ook iet 100% hoe het moest zijn:
O: 1/2 chocoladebroodje T: 2krisprolls L: Tasje koffie met een half plakje cake en creme (was in broodjeszaak) daarna heb ik yoghurt gegeten T: 1augurk T: 1boterham met hagelslag T: beetje quiche dat overbleef van gisteren A: 2vege 'gehakt' balletjes+1tomaat
O: Magere yoghurt met allbran plus en aardbeien t: appel, cracotte L: 5 cracottes vital met huttenkase en 2 tomaten, rauwkost met yoghurtdressing en kop juliennesoep t: appel t: 2 snack-a-jack cheese t: chocolate muffin Mijn vriendje heeft VIJFTIG muffins meegenomen haha hij doet een onderzoekje voor een fabriek die muffins maakt haha. Ik heb er al 8 uitgepikt voor morgen uit te delen op stage D: Jonge bladsla met rode bietjes, ananas, oranje paprika, huttenkase en kipreepjes t: magere yoghurt met aardbeien
Bew: 50 min hardlopen, stage
Chatelaine
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!
Mijn dag: O: 1 BH slankie L: 1 BH halvajam en 1 lege rijstenwafel T: de helft van 1/4 eierkoek L: Appel,schnitzel(vega),2 aardappels en 200gram bloemkool En nu een 2 handjes wokkels .
Heb voor morgen gewoon weer lijstje gemaakt dat helpt me beter
ha, eens vragen aan de mama of ze dat eens wil kopen Eet hier iemand 'jogging' yoghurtjes? Zou magere yoghurt zijn, heb alleen naar aantal calorieen gekeken (178/100gr of zoits) weet niet of dat veel is voor yoghurt?
oke, morgen eens kijken op de andere potjes yoghurt die hier staan... Ik eet amper yoghurt, lust het ook niet zo graag eigenlijk, alleen die 'jogging' dan (a) typisch, maar die zijn wel al gezoet, dus moet geen suiker bij
hééé, sokje! lang geleden En hoe was het met je vriendje (zal mss al ergens staan heb niet bijgelezen ) Zal morgen nog eens nazien hoeveel ckal het juist was, is wel zo'n redelijk goedkoop merk dusja
O: optimel magere aardbeien kwark & lu tarwekracker + kaas + becel light bew: 20 min. fietsen, van 8 tot half 5 werken T: plakje ontbijtkoek + becel light L: 2 BB + ommelet bew: 20. min fietsen T: Ligt eraan hoe laat ik het avond eten neem ( & dat ligt er weer aan of ik ga sporten of niet ) A: chilli concarne ( met vegetarisch gehakt ) + beetje appelmoes + halve boterham bew: Misschien nog een uurtje sportschool
Ik ga lekker slapen! Tot morgen! Ben benieuwd wat de weegschaal morgen weer zegt!
Zou ik me misschien hier ook mogen melden? Ik ben in een aantal maanden (tromroffel) 8 kilo aangekomen Ik zit wat betreft mijn BMI en de hele mikmak nog altijd prima en ben ook niet té dik, maar merk wel dat ik in 5 / 6 maanden van een maatje 36 richting 38 ben gegaan, en dat zou ik er graag vanaf willen hebben. Niets mis mee uiteraard, maar ik voelde me gewoon fijner bij m'n oude gewicht. Bovendien wil ik graag m'n oude broeken weer passen (want m'n buik blijft plat, maar vooral euh bij m'n benen en kont zie je behoorlijk dat ik flink wat kilo's aangekomen ben ) Werk er dus ook hard aan door gezonder te eten, geen maaltijden over te slaan en minder te snoepen, en ben inmiddels 1 kilo kwijt. Ik ga nu vanaf woensdag voor 3 weken een 5-daags-vetarm dieet volgen, waarbij je 5 dagen een bepaald eetpatroon volgt en in het weekend wel 'normaal' mag eten. (het lijkt eigenlijk heel veel op een crashdieet volgens mij, als ik het zo zie, maar ik doe het in overleg met m'n ouders en met extra vitaminetroep. Ik hoop ook dat het echt zo goed werkt als men beweerd en dat het geen gejojo wordt. )