Ik zal dus denk ik gewoon weer veel minder lief voor mezelf moeten zijn even, nee is nee
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sizzy schreef:O: magere yoghurt met fruit'n fibre
T: appel
L: bruine boterham met linesse naturel en een cup a soup chinese tomaat (had echt _geen_ tijd gewoon...)
T: twee snack-a-jacks
D: pastasalade (pesto, kip, spekjes, tomaatjes, feta, sla)
T: 2 cheap ass waterijsjes (van die dingen die je moet invriezen nog)
Ilse schreef:Ik zal dus denk ik gewoon weer veel minder lief voor mezelf moeten zijn even, nee is nee
Ik heb slechte kniën en na twee passen gerend te hebben op de weg krijg ik al steken in mijn knien. Misschien dat ik het binnenkort wel weer een keer kan proberen, maar heb er ook niet echt goede schoenen voor.
En ik doe er in mijn eentje zo'n 5 uur over. Dus dat is (maandag 2,5 uur, dinsdag 5, donderdag 5, zaterdag 2,5) 20 uur in de week sporten. Of tel ik nu heel royaal? 
) maar als je eenmaal begint met toegeven blijf je bezig he, dus moet het weer ff doorzetten, morgen weer hardlopen dus komt goed, dan gaat de rest van de dag ook wel goed meestal.

) de stad in om iets wits te kopen (black & white party zaterdag) en dan snel terug naar huis om een meisje paardrijdles te geven en om alle stallen weer uit te mesten.

Ilse schreef:Die kom je toch wel vanavond bij mij afleveren he Sizzy na dat concert?
enne daarna mag je hem wel even bij mij droppen Ilse
Kreeg gisteren een super lief smsje van een leuke jongen, ben al de hele dag aan het dagdromen
Heb ook spontaan geen honger meer!
Meld zich met al weer een kater...
Ik heb/had het vet meer zitten op mijn benen en billen, voor mij is het daar dus erg moeilijk af te krijgen. Gisteren actief gesport, nu spierpijn, in mijn bovenarmen (wil die hang armpjes kwijt).
Ik merk wel dat dit met regelmatig fitnessen minder wordt...
Tell us more