krijg net een mailtje van mn vader: 'je moet niet van de ene op de andere dag iets willen kopen' ...als mn vader iets in zn kop heeft gezet wil die het hebben ook...die is daarin echt kampioen en dan zegt hij tegen mij dit
Even weekje niet mee kunnen posten ivm maandafsluiting en drukte op het werk Ga weer met vol goede moed mee posten en mijn schema hier plaatsen. Daar had ik opzich ook wel tijd voor afgelopen tijd, maar vind het dan zo ego, alleen ff mijn schema plaatsen en verder niet meelezen
Katja hoe heb jij je BMR laten uitrekenen? Zelf gedaan of via sportschool?
Sak Sterkte met je paps, hopelijk knapt ie snel weer op!! Je mag er ook niet naar toe met mondkapje ofzo voor? Dan verspreid je nog teveel bacillen?
Katja hoe heb jij je BMR laten uitrekenen? Zelf gedaan of via sportschool?
Geen idee dus waarschijnlijk bedoel je iemand anders.
Hilde_q
Geplaatst: 11-03-09 16:16
Hilde_q schreef:
edit: het is zelfs te laag inderdaad wat katja zegt misschien kun je aan bodypump gaan doen dat verstevigt je buik
ItsMe2
Geplaatst: 11-03-09 16:17
@ Umeo: welkom Ben nu niet super laat
Ik heb net precies een heerlijk mandarijntje op . Vanavond eten we kippelevertjes, met aardappelpuree, 2 soorten rauwkost, en appelmoes. En als laatste kwark..
Mijn tussendoortje voor vanavond: nog 2 over heerlijke mandarijntjes . En 1 of 2 glaasjes light drinken!