Gemma schreef:O: 2 mb, philadelphia light
3 kwartier zwemmen
T: 2 plakken ontbijtkoek met een beetje boter
L: 2 mb filet americain, 1 mb snijworst
T: Wortelen
T: Appel
D: Indisch geloof ik, eet met de 'feestcommissie' van school
T: Fruit
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gemma schreef:O: 2 mb, philadelphia light
3 kwartier zwemmen
T: 2 plakken ontbijtkoek met een beetje boter
L: 2 mb filet americain, 1 mb snijworst
T: Wortelen
T: Appel
D: Indisch geloof ik, eet met de 'feestcommissie' van school
T: Fruit
Annetje schreef:Morgen wordt heel netjes.
O: bakje magere kwark, 2x plakje kandijkoek
T: appel
L: 4 volkoren knackebrod (boter) / 2x boterham hutekase (moet nog ff bedenken)
T: appel
A: ik geloof 1x vietnamese loempia met bami of zo
t: yoghurt of kwark
Verder ga ik les 2 van start to run doen (tussen ontbijt en tussendoortje in), ongeveer een uur fietsen (naar en van school) eten koken, school volgen en misschien ga ik 's avonds naar de manege toe.
Ik had heel leuk 200 gram afgewogen (poepoe, dat is me veel) plakje koek al gegeten, glaasje water. Ik had het bakje half leeg en werd me toch misselijk, buikpijn, zweten alles
Ben heeel snel naar de wc gerend, maar heb het gelukkig nog net binnen weten te houden. Heb de rest van het bakje toen maar vervangen voor nog een plakje koek.
Henzz schreef:Wat is er morgen ook alweer?
alweer op 49 paginas! Pfff
aangezien je 5 kilo dikker lijkt! 

Jamy schreef:Ik heb opzich wel een goede motivatie nu, ik wordt geinterviewd voor het programma Nova over mijn verhaal met mn vader en die sekte enzo. Dus moet er wel beetje goed uitzien op tvaangezien je 5 kilo dikker lijkt!

na die tijd ben ik uit huis gezet door mn vader en heb ik geen contact meer gehad met hem. Ik woon nu bij kennissen en heb daar heel erg mazzel mee gehad want het is echt alsof ik een hele nieuwe familie heb, voel me hier wel volledig thuis en dat had ook anders gekund. Ik heb me erzelf wel goed uit kunnen redden en met mij gaat het wel goed opzich
Mijn vader woont zelf nu in Frankrijk bij een hoop andere mensen van Omnicum, het gebied is een heilig gebied volgens omnicum.
.
.

)
!

Niet écht in elk geval. Dat wordt snel twee boterhammen naar binnen proppen ofzo denk ik. Over kwartier moet ik op de fiets zitten.
Annetje schreef:Morgen wordt heel netjes.
O: bakje magere kwark, 2x plakje kandijkoek
T: /
L: 2x boterham pindakaas
T: appel 2x
A: 1x vietnamese loempia met bami of nasi
t: yoghurt of kwark
Verder ga ik les 2 van start to run doen (tussen ontbijt en tussendoortje in), ongeveer een uur fietsen (naar en van school) eten koken, school volgen en misschien ga ik 's avonds naar de manege toe.