Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar ja ik ook, ik snoep veel gemakkelijker nu, :S en slik sinds vandaag ook diane 35 ik hoorde dat die je dik kunt maken dus nu zeker! ( letten op delijn)
(ben al eens gestopt geweest ermee).
Maarja, ik moet nu even goedgehumeurd blijven, anders gaan die bergen huiswerk ook niet lukken, dus ga maandag wel weer streng zijn voor mezelf
Lorelai schreef:Ik word er bang van met het idee dat ik nu aan de pil ben ( sinds vandaag dus) het zal wel blijken bij me
Mazzel-meid schreef:Gewoon maandag weer goed je best doen! Als je nooit iets lekkers kan eten, is het leven imo ook niet leuk meer!
Ik heb net een stukje appelcake op, smaakte wel erg lekker
Want daar at ik er vrij regelmatig een van. Maar nu kies ik vaak iets wat minder slecht is maar toch ook wel erg lekker
en morgen weer goed m'n best doen.
Vandaag weer lekker beginnen met gezond eten 
En patat bij de Mac kan ik ook niet tegen, krijg ik ook buikpijn van
Ik "zondig" zo gezegd meestal op zaterdag en zondag middag/avonden Dan eet ik veel koekjes en savonds vooral cakeetjes, lekkernijen enzo. Is in ieder geval veel beter dan elke dag snoepen. Ik vroeg me af of iemand hier soms afslank pilletjes slikt. Ik hoorde dat die pilletjes "Slanker" genaamd erg goed werkt. Wie gebruikt die of welk pilletjes slikken jullie?

Mazzel-meid schreef:En drink ik ook sneller die 2 liter water weg