Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimble

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 18:55

Dinsdag ga ik op vakantie naar Turkije, dus lijnen zal wel niet van komen.
Maar daar tegenover staat dat ik daar altijd wel heel veel zwem. Is ook wel weer heel goed voor me.
Na de vakantie ga ik echt goed op m'n voedingspatroon letten. De weegschaal gaat de deur uit. Dat beetje vet moet er gewoon af.
Dan zit ik weer helemaal goed in m'n vel.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:05

Kimble, je kunt vast ook wel lekker eten zonder al te veel slechte dingen binnen te krijgen. En dat veel zwemmen helpt natuurlijk ook Haha!
In elk geval alvast heel erg veel plezier!

Lorelai

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:09

gewoon met mate gaan snoepen en als je in Turkije bent ga je zeker veel lopen "de buurt observeren ( zogezegd)" dan val je er weer ook wat van Tong uitsteken

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:11

Ik heb vandaag trouwens 2 korte broekjes gekocht, heb nooit in korte broekjes durven lopen maar denk dat ik me er nu wel in op het strand durf te vertonen! (Ga er sowieso niet mee over straat, veel te kort)
Moet alleen wel op mijn eten blijven letten, want ik snoep nu steeds makkelijker Scheve mond
Haha!

Lorelai

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:31

Ik ga binnenkort ook kortebroeken kopen Haha! Maar ja ik ook, ik snoep veel gemakkelijker nu, :S en slik sinds vandaag ook diane 35 ik hoorde dat die je dik kunt maken dus nu zeker! ( letten op delijn)

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:35

Ik kon altijd alles eten wat ik wilde tot ik aan de diane 35 ging Huilen
Ik heb er eetbuien van gekregen wat ervoor zorgt dat ik niet meer voel of ik honger zit of als ik vol zit. Dus ik kan heel lang door blijven gaan met eten tot mn maag haast knapt Clown
Verder heeft die pil mij tot nog veel meer ellende bezorgd en ben sinds vandaag maar weer mee gestopt. Ik heb nu al zin in over een paar weken, hoe lekker ik me dan weer voel Haha! Knipoog (ben al eens gestopt geweest ermee).
Sorry ik wil je niet bang maken niet iedereen reageerd er hetzelfde op maar ik heb een grote haat voor dat klote ding

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:42

Same here.. ook sinds ik met de diane35 begon, kan ik ook eten wat ik wilde, nu niet meer
Ik ben sinds een week gestopt, omdat ik niet lekker in m'n vel zit, en veel stemmingswisselingen.
Tot nu toe merk ik nog weinig verschil, dus of het echt aan de pil ligt weet ik niet..
Dat dikker worden scheelt wel per persoon denk ik.

Ik tel de laatste dagen geen punten meer, omdat ik er echt gek van werd. Nu ben ik er nog wel veel mee bezig. hopelijk wordt dat minder zodra ik een beetje gestabiliseert ben.
heb net m'n dagje eventjes in points omgerekend, maar zit aan veel te weinig Scheve mond
Dusja, zo gaat dat stabiliseren niet echt lukken. Vanavond wel een feestje, dus misschien dat ik wat chips eet ofzo Lachen

Lorelai

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:45

Ik word er bang van met het idee dat ik nu aan de pil ben ( sinds vandaag dus) het zal wel blijken bij me

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:46

Hmm ik heb net ook nog een lekker ijsje genomen, slecht Bloos Maarja, ik moet nu even goedgehumeurd blijven, anders gaan die bergen huiswerk ook niet lukken, dus ga maandag wel weer streng zijn voor mezelf Ja

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:49

Gewoon maandag weer goed je best doen! Als je nooit iets lekkers kan eten, is het leven imo ook niet leuk meer!
Ik heb net een stukje appelcake op, smaakte wel erg lekker Ja

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:49

Lorelai schreef:
Ik word er bang van met het idee dat ik nu aan de pil ben ( sinds vandaag dus) het zal wel blijken bij me

Ik ging aan de microgynon 30 en dat schijnt een vrij lichte pil te zijn, maar ik kon eerst ook alles eten en dan zelfs nog afvallen, nu dus echt niet meer

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:50

Mazzel-meid schreef:
Gewoon maandag weer goed je best doen! Als je nooit iets lekkers kan eten, is het leven imo ook niet leuk meer!
Ik heb net een stukje appelcake op, smaakte wel erg lekker Ja

Het ergste vind ik dat een appelflap zo slecht is.. Verdrietig Want daar at ik er vrij regelmatig een van. Maar nu kies ik vaak iets wat minder slecht is maar toch ook wel erg lekker Ja

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 20:57

Ik ben aan het begin van dit jaar begonnen aan Microgynon 30.
Ik heb er geen vreetbuien ofzo van gekregen maar ik ben er wel dikker van geworden. Ben nu net aan nieuwe strip begonnen en daarna ga ik mee stoppen. Vind het echt rotzooi. Ik zit ook niet lekker meer in m'n vel erdoor.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 21:00

Ik ben er iets van 5 kg door aangekomen.
En kan nu niet meer eten wat ik wil, kom heel snel aan.

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 21:28

Ja precies, daarom ga ik nu ook snel stoppen!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 21:30

Nouja ik niet, want voor mij is de pil echt een uitkomst om meedere redenen.
En in het begin was het erger dan nu, slik hem nu ruim een jaar denk ik.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 09:00

Ik ga vandaag een dagje niet sporten denk ik.. lekker een zondigdagje houden Tong uitsteken en morgen weer goed m'n best doen.
heb net lekker krentenbrood met kaas op.. zóóó jummie Vingers aflikken

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 09:48

Ik slik ook microgynon 35 mar ik moet zeggen at ik er helemaal geen last van heb. Wordt er ook niet dikker van ofzo.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 10:33

uhm ja.. ik ben gister nog even naar een verjaardag geweest, dus ja, lekker drankje, eten.. Lips are sealed Vandaag weer lekker beginnen met gezond eten Haha!

Ik merk het trouwens wel, dat ik gezonder ben gaan eten. Als ik nu iets vets eet, bijv. zakje chips, krijg ik gewoon buikpijn Lips are sealed En patat bij de Mac kan ik ook niet tegen, krijg ik ook buikpijn van Verward

Lorelai

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 11:04

Als je heel af en toe zondigt met eten lijkt het me niet zo erg als elke dag erg veel gaan snoepen toch? Beter heel af en toe zondigen dan één keer per week een vreselijke vreetbui krijgen Knipoog Ik "zondig" zo gezegd meestal op zaterdag en zondag middag/avonden Dan eet ik veel koekjes en savonds vooral cakeetjes, lekkernijen enzo. Is in ieder geval veel beter dan elke dag snoepen. Ik vroeg me af of iemand hier soms afslank pilletjes slikt. Ik hoorde dat die pilletjes "Slanker" genaamd erg goed werkt. Wie gebruikt die of welk pilletjes slikken jullie?

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 11:07

Ik geloof niet zo in pilletjes, shakes en andere rommel eigenlijk. Misschien zijn er goede bij die werken, maar ik denk dat het vooral aan je zelf licht of je afvalt of niet. Als je gewoon gezond eet val je al af, lijkt mij de beste methode. Lachen

Lorelai

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 11:14

Ja datklopt ( niet dat ik aan de pillen wil ofzo) maar ben gewoon benieuwd daarnaar. En, gezond eten en veel bewegen helpt al veel. Een avondje voor tv ruilen voor een avondje fietsen. Ook al doe ik dat niet (oeps) naja. Het wordt wel wat gemakkelijker nu het bijna zomer wordt dan ben ik vaker buiten te vinden

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 11:28

'S zomers is het altijd wat makkelijker inderdaad, door de warmte heb ik dan ook veel minder honger. En drink ik ook sneller die 2 liter water weg Ja
En natuurlijk meer bewegen (fietsen, zwemmen enzo)

Lorelai

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 11:31

Vooral als ik ga kamperen dan beweeg ik me echt veel meer omdat je dan zowat alles fietsend en lopend doet met zulke mooi weer in zomer.

jodeljodel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 11:45

Mazzel-meid schreef:
En drink ik ook sneller die 2 liter water weg Ja

Je hebt doordat je meer zweet ook meer water nodig, doe er maar een litertje ofzo bij. Knipoog