Arabesk schreef:Dit weekend de tapas, alleen de gamba's heb ik aan de buren gegeven, enge dingen
Ik ben wel benieuwd of zulke gerechten ook echt voldoende zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Hier ook biefstuk maar had geen zin in de aardappeltjes en sla, de vrouw eet de aardappeltjes wel erbij met overgebleven peultjes en ik eet biefstuk met fietjes haha. Sta je dan met je mooie recepten
zonnebloem18 schreef:Ik pauzeert voor de zekerheid altijd alle komende weken en bekijk dan per week wat ik wil hebben. Dan kan er eigenlijk nooit per ongeluk een box komen met maaltijden die we niet willen hebben.
_Nancy schreef:Wij krijgen woensdag weer een box, met 4 maaltijden. Met kerst gaan we wel wat anders eten, maar het zou ook wel ff houdbaar moeten zijn in de koelkast, dus dat komt wel goed
Er komt binnen:
- Naanpizza met yazzara, gehakt en spinazie
- Kipfilet met zoete, kruidige groentestoof
- Biefstukreepjes in zoet-pittige chilisaus
- Cheeseburger op pitabrood
Arabesk, hoe lossen ze dat op dan?
Jij geeft de doos terug en je krijgt een nieuwe?
Fabienne_Z schreef:Huh ons keuzemoment is ineens vervroegd. Tot vorige week altijd op zondag en nu naar donderdag. We kwamen er vandaag achter dus krijgen nu een box zonder eigen keuzes en ik baal want zit niets bij wat ik zelf zou hebben gekozen
Fabienne_Z schreef:Huh ons keuzemoment is ineens vervroegd. Tot vorige week altijd op zondag en nu naar donderdag. We kwamen er vandaag achter dus krijgen nu een box zonder eigen keuzes en ik baal want zit niets bij wat ik zelf zou hebben gekozen