Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:ja maar heel gek lang duurt het ook niet.
Knoflook peper zout , passata of tomatenblokjes er op
Even pruttelen en groene kruiden er bij
Klaar
(Ervan uit gaande dat je de ui, gehakt en champignons als geruld en gefruit hebt)
Ja het duurt langer dan een pot open trekken maar die 3 minuten van mijn leven offer ik graag op aan het verschil tussen lekker eten en Bah
Wat er kwa Prutteltijd langer Nodig is vul ik met de koffie klaar zetten, een was wegwerken , de vaatwasser of wat dan ook
milatje schreef:Netjes hoor MDH. Hoeveel wil je er nog vanaf?
Onbewerkt eten enzo: een mooi uitgangspunt voor als ik op m'n streefgewicht ben, maar dat is nog even ver van m'n bed.
Ik probeerde altijd wel verse groenten te kopen, zelf te snijden, geen pakjes te kopen etc etc. Helaas staat dat nu op een laag pitjekoken is eenhandig echt een rap, dus heb nu alles voorgesneden klaar liggen.... Helaas!
CK88 schreef:Je kunt bewerkt vlees toch niet vergelijken met een tomaat :p er zit zoveel rotzooi in dat het naast alle andere gezondheidsrisico's ook nog eens hardstikks kanker verwekkend is, staat zelfs op het voedingscentrum. Daarom zou ik het zeker niet elke dag eten, het mag niet eens meer voeding genoemd worden.
milatje schreef:Ik maak altijd een pasta saus zonder suiker of room die echt niet zurig is ofzo. Hij staat altijd wel een uurtje aan.
En dat is een mooi streven MDH!
Ik tikte vanochtend de -28,2 aan. Hoop donderdag op de -28,9 te zitten (=90 kilo). Dan heb ik m'n doel voor de vakantie (13 september) al behaald.Denk dat ik dat doel ga bijstellen naar 85 kilo
Laura82 schreef:Knap hoor![]()
Ik was vanmorgen -1,8 kg in 12 dagen. Mijn uiteindelijke doel is om 15 kg af te vallen. Als het goed gaat en ik dan nog niet tevreden ben ga ik misschien nog wel door, maar ik ben nooit heel licht geweest, dus voor nu vind ik dat mooi zat. Ik ben dan lichter dan ik ooit in mn volwassen leven geweest ben