Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dani_ schreef:Vandaag:
O: havermout met amandelmelk, banaan en kaneel
T: twee chocoladepepernoten
L: salade van witte kool, mandarijnpartjes, walnoten en feta. 1 zuurdesemboterham met kipfilet en avocado. 1 zuurdesemboterham met hüttenkäse en tomaat.
T: 1 kaasstengel
__Leonie schreef:O: Banaan, havermout met yoghurt en lijnzaad. (05.45)
L: Bruin hard broodje met geitenkaas, honing en walnoten. (11.30)
A: Gekookte aardappel met pangafilet en halve gewokte spitskool. (17.15)
T: Appel uit de oven met kaneel en wat honing en walnoten (19.00)
B: 30 min gefietst van 06.30 tot 15.00 praktijk lopen, met veel staan
D: Water en thee.
Fijn lijstje vandaag
Vanavond lekker vroeg slapen weer.
fleur_yen schreef:Vandaag:
O: 20 gram havermout, 20 gram boekweitgrutten, met water en amandelmelk 1 appel, 3 gestampte walnoten
T: paar amandelen, klein stukje 86% chocola, 2 appel
L: powerbread van Horse staat in de oven, ben benieuwd! Ik heb quinoavlokken ipv zaden gebruikt, de banaan vervangen door appel, een lik pindakaas doorheen gegooid en een klein scheutje amandelmelk aangezien de blender er anders niet doorheen kwam. was lekker, ik had als lunch een portie van 100 gram
T: smoothie, 140 gram rode biet, 50 gram andijvie, 70 gram kaki, 1 tl chiazaad, 90 gram biogarde, 2 mandarijnen water
A: stamppot rauwe andijvie, met aardappelpuree uit een pakje, veeeel andijvie met een groenteburger
B: weinig denk ik, aangezien alle normale handelingen al veel energie kosten alleen even snel stal gemest.
D: 1 kop koffie met ongezoete amandelmelk, 1 kop cappuchino met gewone melk
Dani_ schreef:Dani_ schreef:Vandaag:
O: havermout met amandelmelk, banaan en kaneel
T: twee chocoladepepernoten
L: salade van witte kool, mandarijnpartjes, walnoten en feta. 1 zuurdesemboterham met kipfilet en avocado. 1 zuurdesemboterham met hüttenkäse en tomaat.
T: 1 kaasstengel
T: 1 banaan, 2 mandarijntjes
A: laat mij verrassen door mijn vriend