Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Froukje1993 schreef:O: Bakje yoghurt
T: Pepernoten, appelkoek, thee
L: Rijst saladeen ijsthee
T: Wordt ook een appelkoek en nog meer thee
Beweging: Stage, veel staan/lopen/tillen, en als het weer het toelaat vanavond nog een training met de hond lopen.

Depende schreef:Ik ben een hele slechte brood eter, het gaat nu iets beter en ik eet wisselend 2-4 sneedjes, met soms een uitschieter naar boven.
O: Kwark met een gepureerde banaan, 50 gr frambozen (diepvries,) 75 gram zonnebloempitten en een paar gele rozijntjes, water
T: Appel
Anoniem schreef:So far:
O: 1 bruine boterham met pindakaas
L: dubbele bruine boterham met pindakaas, stuk ciabatta (wit) met pindakaas, appel
T: 3 vk crackers met pindakaas
(Jullie begrijpen: ik koop altijd van die jumbo-potten Calve)
Note to self: vanavond eiwitten!

(melk met rozijnen en nootjes)
)
) Depende schreef:Pimmetje, ik vraag me nu al een paar dagen af, wat je met die andere helften van het ochtend fruit doet, deel je die?
O: Magere kwark, met zonnebloempitten, 50 gram frambozen, een peer in stukjes, water
T: Warme halfvolle chocolade melk (zonder slagroom of marshmallows)
L: 2 vkboterhammen met kaas
T: Thee, appel
A: Couscous met kikkererwten, tomaat, paprika, wortel, courgette en ui, water
T: 2 stuks fruit denk ik en kerstomaatjes.

heb een paar nogal ongezonde dagjes gehad door sinterklaas etc. Vandaag had ik geen contant geld mee om een broodje te halen in de kantine en toen heb ik de stroopwafels gekregen, vandaar de 'rare' lunch.. Vanaf morgen weer wat gezonder eten

Depende schreef:Pimmetje, ik vraag me nu al een paar dagen af, wat je met die andere helften van het ochtend fruit doet, deel je die?
)