Martine schreef:Gister sushi gegeten in Hengelo, ik plofte bijna uit elkaar
Dat heb je gemakkelijk met sushi vind ik, je eet je er zo in vast! Alles is ook zo lekker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veseosunce schreef:
Pieteritus1 schreef:Heb je een overdosis TVOH gehad misschien of teveel naar die muziek moeten luisteren? Arme jij!!!
Kristie schreef:Ik heb afgelopen zondag sushi gegeten met collega's bij Tokyo (was lekker en veeeel!) en we gaan binnenkort een keer sushi eten in Alkmaar.
Gratis sushi is ook mijn droom
Evelli schreef:Pieteritus1 schreef:Heb je een overdosis TVOH gehad misschien of teveel naar die muziek moeten luisteren? Arme jij!!!
Geen idee eigenlijkal weken geen TVOH gekeken en zit tot over mijn oren in JuizeFM Ruk&Bagger muziek eigenlijk.
Geen idee waar Sick & Nimon ineens vandaan komen..... hij kon wel lekker zoenen in mijn dromen![]()
![]()
vikki schreef:Hmmmm, lekker zoenen of sushi... klinkt allebei niet verkeerd (op het met Nick van Simon gedeelte na dan). Ik heb wel een TVOH overdosis gehad en hoop niet dat ik rare dromen ga krijgen door jouw post...
. Laat mij maar gewoon over Joe Manganiello blijven dromen...
(die wint trouwens wel van de sushi).
En nog 2 weken en 1 dag. And dan een week later sushi eten bij een vriendin die werkelijk de meest lekkere sushi maakt
.
Ariebombarie schreef:vikki schreef:Hmmmm, lekker zoenen of sushi... klinkt allebei niet verkeerd (op het met Nick van Simon gedeelte na dan). Ik heb wel een TVOH overdosis gehad en hoop niet dat ik rare dromen ga krijgen door jouw post...
. Laat mij maar gewoon over Joe Manganiello blijven dromen...
(die wint trouwens wel van de sushi).
En nog 2 weken en 1 dag. And dan een week later sushi eten bij een vriendin die werkelijk de meest lekkere sushi maakt
.
Wil jij die naam nooit meer noemen?! Nu heb ik een ander soort van niet te stillen trek