Sushi deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 18:44

Martine schreef:
Gister sushi gegeten in Hengelo, ik plofte bijna uit elkaar _O-

Dat heb je gemakkelijk met sushi vind ik, je eet je er zo in vast! Alles is ook zo lekker :9

Anoniem

Re: Sushi deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 23:11

Is toch weer enjoii geworden. Claudia was eigenlijk niet zo lekker maar een echte diehard gaat gewoon! ,En we hebben weer heerlijk gegeten.:)

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 07:06

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 10:21

Ik heb vannacht in mijn droom gratis sushi gegeten :')

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 10:24

Queelens schreef:

Kwam ik ook in jouw droom voor?

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 10:26

Nee helaas niet veerle
er was wel iemand bij maar weet niet meer wie :D

we waren zgn van een keuringsdienst en moesten alle sushi's proeven!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 10:31

He wat een vreselijk nare droom.... Bah!

Heeft er iemand zin om op woensdag de 17e mee te gaan sushi-en?

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 10:40

Oeh ik heb heeel veel zin om weer te sushi'en maar kost allemaal weer zoveel geld (heb met mezelf afgesproken 1x per maand te gaan het is nu 2 weken geleden :+ )

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 10:41

Veseosunce schreef:

*\o/*

Anyway, ik leef ook nog!
Maar was jullie even flink kwijt :oo

Ondertussen nog steeds iedere 2 weken aan de sushi, we wisselen nog steeds een beetje af tussen Cina Palace Zwolle (we horen ondertussen bijna biij het meubilair, aldus het personeel :D ) en die nieuwe in Hengelo, die overigens ook heel erg lekker is, maar meer op een vreetschuur lijkt..

Ondertussen alweer plannen gemaakt om vanavond, voorlopig voor het latst sushi te gaan eten. Mijn vriend krijgt vanmiddag de sleutel van zijn nieuwe huis, waardoor we ff ons geld moet sparen voor andere dingen (zo is een bank of een bed best handig :') )

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 10:43

Queelens schreef:

Beter als mijn droom vanacht :\ in elke droom die ik had kwamen Nick&Simon voor :\

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 10:44

Evelli schreef:
Queelens schreef:

Beter als mijn droom vanacht :\ in elke droom die ik had kwamen Nick&Simon voor :\

_/-\o_

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 11:33

Was je dan met Nick en Simon rauwe paling aan het eten?

Marieke, dan ga je na woensdag een maandje niet?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 11:44

Eet geen vis :+ maar ontmoete Nick ergens en na een leuke dag gingen we ergens zoenen maar daarna kon ik hem nergens meer vinden :? en daarna in elke andere droom was er wel iets met N&S of was ik Nick aan het zoeken :\

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 11:49

Heb je een overdosis TVOH gehad misschien of teveel naar die muziek moeten luisteren? Arme jij!!!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 12:01

Pieteritus1 schreef:
Heb je een overdosis TVOH gehad misschien of teveel naar die muziek moeten luisteren? Arme jij!!!

Geen idee eigenlijk :\ al weken geen TVOH gekeken en zit tot over mijn oren in JuizeFM Ruk&Bagger muziek eigenlijk.
Geen idee waar Sick & Nimon ineens vandaan komen..... hij kon wel lekker zoenen in mijn dromen :D :\ :?

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 15:07

Ik heb afgelopen zondag sushi gegeten met collega's bij Tokyo (was lekker en veeeel!) en we gaan binnenkort een keer sushi eten in Alkmaar.

Gratis sushi is ook mijn droom :+

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 15:10

Evelli schreef:
Eet geen vis :+ maar ontmoete Nick ergens en na een leuke dag gingen we ergens zoenen maar daarna kon ik hem nergens meer vinden :? en daarna in elke andere droom was er wel iets met N&S of was ik Nick aan het zoeken :\

Dat was niet aardig van Nick :wow:

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 15:11

Kristie schreef:
Ik heb afgelopen zondag sushi gegeten met collega's bij Tokyo (was lekker en veeeel!) en we gaan binnenkort een keer sushi eten in Alkmaar.

Gratis sushi is ook mijn droom :+

Haha, die sushi die ik vannacht op had was nog eens superdeluxe ook ipv ergens in de 20 euro betaalde je voor deze normaal 40 euro :D

Veerle, ik zal er even overna denken. Gaan we dan voor Sakana? die vond ik afgelopen keer stukken beter dan Shintori (ook qua bediening) :j
Ik wil trouwens ook wel eens die in tilburg uitproberen maar das meteen zo'n stuk verder weg..

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 00:21

Evelli schreef:
Pieteritus1 schreef:

Geen idee eigenlijk :\ al weken geen TVOH gekeken en zit tot over mijn oren in JuizeFM Ruk&Bagger muziek eigenlijk.
Geen idee waar Sick & Nimon ineens vandaan komen..... hij kon wel lekker zoenen in mijn dromen :D :\ :?

Hmmmm, lekker zoenen of sushi... klinkt allebei niet verkeerd (op het met Nick van Simon gedeelte na dan :D ). Ik heb wel een TVOH overdosis gehad en hoop niet dat ik rare dromen ga krijgen door jouw post... :D . Laat mij maar gewoon over Joe Manganiello blijven dromen... := (die wint trouwens wel van de sushi).

En nog 2 weken en 1 dag *\o/* . And dan een week later sushi eten bij een vriendin die werkelijk de meest lekkere sushi maakt :9 .

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 14:27

Vorige week ben ik in Zoetermeer naar Shabu shabu geweest, nog nooit gegeten maar het was erg lekker. Bestellen ging niet meer van een lijst maar met een tablet, werkte echt fantastisch!

Nessavende

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 19:50

Met een tablet? Dat heb ik daar nog niet gezien! Ik ga er maandag heen dus ben benieuwd :D

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 19:57

Dat is wel stoer zeg!! :D

Ik hoop snel weer sushi te eten (misschien maandag :') )

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 19:59

vikki schreef:
Hmmmm, lekker zoenen of sushi... klinkt allebei niet verkeerd (op het met Nick van Simon gedeelte na dan :D ). Ik heb wel een TVOH overdosis gehad en hoop niet dat ik rare dromen ga krijgen door jouw post... :D . Laat mij maar gewoon over Joe Manganiello blijven dromen... := (die wint trouwens wel van de sushi).

En nog 2 weken en 1 dag *\o/* . And dan een week later sushi eten bij een vriendin die werkelijk de meest lekkere sushi maakt :9 .

Wil jij die naam nooit meer noemen?! Nu heb ik een ander soort van niet te stillen trek :')

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 20:09

_O-

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 20:10

Ariebombarie schreef:
vikki schreef:

Wil jij die naam nooit meer noemen?! Nu heb ik een ander soort van niet te stillen trek :')

Das Big Dick Richie uit Magic Mike toch? :))

Donderdag weer Genki lunch, dan zijn m'n amigo bonnen op helaas ...