Zonnetje81 schreef:Haha klinkt maf, bij de intratuin!
Hoeveel kost het bij intratuin dan? Heb gelezen dat het daar duur is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Falona schreef:@lilo: ik heb mijn eerste taarten met soezie mix gebakken. Het waren mijn eerste taarten dus of het aan de mix lag of mijn onervarenheid weet ik niet, maar die biscuit kwam idd veel minder omhoog dat de biscuit die ik nu met funcakes maak.
lesilla schreef:Hebben ze ook veem moulds enz, wel duurder maar ja als belg zijn je verzendkosten weer hoger. Het is gewoon makkelijk.
Bij ons geven ze zelfs taart en cupcake workshops in de intratuin haha
Jaime_ schreef:Over die zwangere-buik taart: eerst dus de borsten in huidskleur, dan buik er tegen aanschuiven en dan het geheel dus buik+borsten in 1x bekleden met het 'kledingstuk'
@ Mayo, succes morgen
Kheb ook nog even advies nodig van jullie.. mijn beste vriend is woensdag jarig.. ga echt al sinds ik jong ben met hem om, en nu nog steeds hij is echt mijn maatjemaar hij verwacht natuurlijk een taart van mij.. en eigenlijk heb k daar helemaal geen tijd voor omdat ik veel huiswerk heb voor mn PME lees: gestapelde dummie maken met lelijke brodery, 2 drums bekleden, een echte taart van 20 cm bekleden en meebrengen na de les.. voor vrijdag heb ik ook nog een grote opdracht staan..
Dus het liefst een leuke kleine taart, waar ik snel klaar mee ben, leuke ideeen?
Lisette03 schreef:lesilla schreef:Hebben ze ook veem moulds enz, wel duurder maar ja als belg zijn je verzendkosten weer hoger. Het is gewoon makkelijk.
Bij ons geven ze zelfs taart en cupcake workshops in de intratuin haha
als belg zijn je verzendkosten hoger? bij DLT zijn de verzendkosten binnen Nederland en Belgie even hoog en de taartenfee is een belgische webshop