Was op de haagse markt te koop volgens mij... oeh daar hadden ze ook vreselijk lekkere loempia's bij de kraam 'kippesoep' met een soort kerrie achtige bami erin een een verse sambal met uitjes Oh en een ander kraampje verkocht kokosslushpuppies Geen wonder dat ik toen een soort dikkie-putter was
Ik ga een plaatje zoeken!
Hipar
Geplaatst: 05-05-10 00:56
IJsje: een vlaggenstick Van Caraco-ijs
Laatst bijgewerkt door Hipar op 05-05-10 01:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Die kitkat aardbei hebben ze in duitsland nog wel in de witte variant...
Net als de ravioli uit blik.. Die met tomatensaus? Gehakt ravioli ofzo? Ik haal altijd een paar blikken uit Duitsland (En vriendje verklaard me compleet voor gek hahaha)
Nu moet ik zeggen dat ik toch wel redelijk vaak ga shoppen in Duitsland. Alle lekkere dingen die ze hier niet meer hebben, hebben ze daar wel hihi. Punica enzo dus ook nog Hen er wel een uurtje rijden voor over hihi.
blackpegasus
Geplaatst: 05-05-10 12:05
meer dan 20 jaar geleden had je van croky die paarse zakken. De smaak was smokey bacon. Die vond ik ook zo lekker. BBQ/ham lijkt er een heel klein beetje op. En idd, de bolognesechips smaken ook lang zo lekker niet als die van vroegah.
Lila pauze heeft idd veel smaken eruit gehaald die zo lekker waren
Ik mis de Croky Milanese Groene zak, ontzettend lekkere smaak, ongeveer 13 jaar geleden...
Dreeetje
Geplaatst: 05-05-10 12:09
Weet niet of het al genoemd is, maar bij de aldi had je pakken appelmoes, (kartonnen dus) Die waren zooo lekker, helaas is die er jaren geleden al uit gegaan en mis die nog steeds ..