Dat is wel een erg mooi piraatje.. Maar dat is nog wat te hoog gegrepen voor me.. Heb al wat anders geknutseld, laat de foto 's zien als de taart af is..
Blugh. Ben ik met heel veel moeite, na vanochtend al met de fiets te zijn gevallen en een gekneusd been te hebben, toch naar de Ikea gefietst. Hebben ze die stomme bolvormpjes niet meer. Dus nu heb ik maar een grotere gehaald en maak ik een wat groter taartje. Ik weet nu alleen niet hoeveel ik van alle ingrediënten moet gebruiken. Bah. Ben er chagerijnig van xD
Balen..had gister late dienst en zag na die tijd een mail van DLT dat de Tylose op was of ze een cadeautegoed moesten doen of wachten tot het binnen was. Ik had het pakketje gistermiddag al verwacht...nu komt het dus op z'n vroegst morgen! In het vervolg maar even bij opmerkingen zetten dat als iets niet op voorraad is ze standaart cadeautegoed mogen doen! Ga zo maar een paar bisquits bakken...heb ik iig wat op voorraad en dat doe ik dan in de vriezer! Ik ga geloof ik ook maar eens de kleur ivory bestellen!
Die taart van Jaffel is inderdaad mooi! Ook heel strak geworden!
Hmmm ik wil die uitsteker bestellen, maar die hebben ze niet bij taartendecoratie. En de kleurstoffen die ik gebruik hebben ze weer niet bij deleukstetaarten