Ik heb nu aardbeienplantjes in mijn tuin staan (zie al 3 bloemetjes komen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anna-Jelly schreef:Hallo dames!
Ik heb nu aardbeienplantjes in mijn tuin staan (zie al 3 bloemetjes komen) en vorige week rode bieten zaadjes gezaaid. Nu heb ik nog een klein stukje tuin over (30 cm. breed en 80 cm. lang ongeveer) waar ik nog wel iets wil planten, maar wat kan ik er doen? Iemand hier een suggestie?
annepanne schreef:wanneer en hoe had ik die moeten snoeien?
ranna schreef:annepanne schreef:wanneer en hoe had ik die moeten snoeien?
In het najaar snoei je de takken weg die vrucht hebben gedragen dat jaar.
De nieuwe takken dragen het jaar daarop dus die laten zitten.
De mijne is ook van vorig jaar, bah, ik baal er van dat zowel de Kiwi als de JW kapot is.
Moet maar weer nieuwe bestellen dan.
suuzepuus schreef:ik heb mn kakebassen achter mn paardenstal. konijnen zat in de buurt maar ze hebben er nog nooit van gegeten!
ik denk ook niet van pompoenen.... mja ze eten wel van gourgettes....
worteltjes op je kleine stukje tuin??
mijn aardbeitjes krijgen ook al bloemetjes!!! leuk!! lekker!!
suuzepuus schreef:maare dingen die niet naast elkaar kunnen???ik heb daar nog nooit bij stil gestaan... zijn er groentes die lastig zijn dan??
ranna schreef:suuzepuus schreef:maare dingen die niet naast elkaar kunnen???ik heb daar nog nooit bij stil gestaan... zijn er groentes die lastig zijn dan??
Bijv. aardbeien en kool kun je beter niet naast elkaar zetten. Aardbeien schijnen een hekel aan kool te hebben.
Anna-Jelly schreef:Ooh spinazie is ook lekker! Zou ik ook de helft wortelen en de andere helft spinazie kunnen doen? Of kunnen die niet naast elkaar?
suuzepuus schreef:ik heb de eerste rabarber net in de pan gedaan (en natuurlijk over gekookt... troep.. ) dit wordt ons eerste eten uit de tuin dit jaar!!!
maare dingen die niet naast elkaar kunnen???ik heb daar nog nooit bij stil gestaan... zijn er groentes die lastig zijn dan??