Het klinkt vooral goed omdat je dan niet wéér een nieuw apparaat in huis hoeft te halen. Ik wil heel graag een wafelijzer (al jaren) maar niet nog een apparaat. Een combi is dan echt perfect.
Ik heb zo'n alles in 1 grill, met platen voor wafels, tosti etc.
*schrijft combi-grill op wish list
Ja, ik ook Alleen heb ik nog een prima tosti ijzer en geen kastruimte. En in verband met sloop - / nieuwbouw plannen wil ik op dit moment vooral minder in plaats van meer spullen.
En dan twijfel ik ook nog over een slowcooker. En lees ik hier op Bokt ook enthousiaste verhalen over multicookers.
Voor mij zou het juist een leuke optie zijn na de verhuizing
Slowcookgerechten maak ik altijd in de oven. Alles aanbakken in een braadpan en dan deksel erop en op ± 150 graden in de oven
Jespri
Geplaatst: 06-02-22 13:26
JudithO schreef:
Het klinkt vooral goed omdat je dan niet wéér een nieuw apparaat in huis hoeft te halen. Ik wil heel graag een wafelijzer (al jaren) maar niet nog een apparaat. Een combi is dan echt perfect.
Dit probleem heb ik dus ook! Wist niet dat je van die combi grills had! Weer wat geleerd.
DieL_Zor
Geplaatst: 06-02-22 13:30
Nu heb ik trek in wafels
marygoround
Geplaatst: 06-02-22 14:08
Wauw heerlijk dat Indiaas! Krijg meteen trek ervan. Gister verse pizza’s van de pizza steen En nu lekker op de bank Olympische spelen kijken terwijl het buiten met bakken naar beneden komt