danoesje schreef:Wat zijn die noten-rozijnentwisters Ruth?
Enne..krijg je wel genoeg binnen qua calorieën?
Die zijn van de Albert Heijn, bij de croissantjes ect te koop, lijken op kaasstengels maar dan bruin en met noten en rozijnen, vind ze heerlijk!
Houd het aantal calorieën tegenwoordig niet meer bij, maar zal toch wel? Kwam na het avondeten iig nog een warme appelflap bij !
Merk dat ik me nu wel eerder schuldig voel (misschien voor vogeltje ook herkenbaar) als ik na een paar dagen goed eten en echt niet snoepen bijv weer chips eet, of te veel en/of "ongezond" lijkt het nu 100x zo erg dan voorheen..
Vandaag gaat calorieën bijhouden ook niet lukken ben ik bang, heb een drukke dag en vanavond verjaardag (in mijn geval meestal alle remmen los qua eten en drinken haha) maar zal het binnenkort weer gaan doen! Wat ik dan wel heb is dat ik dus sochtends en smiddags t liefst zo min mogelijk eet zodat ik het savonds een beetje kan compenseren
Lijstje tot nu toe:
O: 1 banaan + 1 pruim
B: 3x een circuit van 5 oefeningen, elk steeds een minuut lang (buik/borst/benen/billen/rug)
T: whey shake, 3 scheppen kwark met müsli en lijnzaad, 4 dadels en beetje honing