Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mocca schreef:Ik niet meer.
Heb echt lopen snaaaaien vandaag, niet normaal.Bleef maar koekjes eten. Moet ongesteld worden, en dat merk ik echt meteen!
IngLio schreef:oekie welkom!
vega midas... prima! maar wat ga je dan eten? vega burgers? valess??
Sizzy schreef:HeerlijkWas eigenlijk beetje dronken en ben nu beetje brak maar het was een mooie borrel
IngLio schreef:@pivanti, ik zou de eierkoek vervangen door liga's (evergreen ofzo als je dat in huis hebt)... en je mag best 2 rijstwafels...
@midas, zit me te bedenken, heb deze hele week ook geen gewoon vlees op... hoewel gister, tomatensoep met balletjes...
Pivanti schreef:Waarom zou je de eierkoek vervangen door liga's?
Midasje schreef:IngLio schreef:@pivanti, ik zou de eierkoek vervangen door liga's (evergreen ofzo als je dat in huis hebt)... en je mag best 2 rijstwafels...
@midas, zit me te bedenken, heb deze hele week ook geen gewoon vlees op... hoewel gister, tomatensoep met balletjes...
heb van de week het nieuws gezien van die slachtrunderen waar zo idioot mee omgegaan werd wegduwen met een sjofel en zo en die dieren waren nog gewoon in leven..........toen ik dat zag was voor mij eigelijk de maat vol.
STOP HET DIERENLEED![]()
IngLio schreef:Pivanti schreef:Waarom zou je de eierkoek vervangen door liga's?
omdat de liga wat gezonder is en een betere "vulling" heeft in de zin van dat ie je buik beter vult...