Pascaline schreef:Syll, waar doe jij dat?
Ik ben altijd kapot van een oefening op de powerplate, zo in pomphouding maar dan met je onderarmen plat op die plaat, echt mijn buikspieren gaan er dan altijd aan
wie mooi wil zijn moet pijnlijden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pascaline schreef:Syll, waar doe jij dat?
Ik ben altijd kapot van een oefening op de powerplate, zo in pomphouding maar dan met je onderarmen plat op die plaat, echt mijn buikspieren gaan er dan altijd aan
ukje schreef:sok,Lj, ik had ook al aangegeven dat het niet echt goed ging voel me de afgelopen dagen niet echt lekker. Zou morgen proberen of ik meer (gezond) eten naar binnen krijg, want die sultana van vanmiddag is niet echt gezond.
ladyjoy schreef:Waarom doe je dat dan LA?
Ik weet van mijn eigen ervaringen dat er niet tekort is aan eten op Korsou ofzo
March schreef:O: 2 mb, slankie sambal 20 +, kipfilet, glas sinaasappelsap
T: Banaan
L: 4 mb, kipfilet, ham
T: Sultana hartig
T: Paar frietjes
D: Frietjes, varkenshaasje, glas milk & fruit, glas chocomel
bew: veel gelopen en heen en weer gevlogen in 't restaurant
Jaduuh schreef:Goedemorgen iedereen!
Mijn school begint weer en ik had mezelf beloofd vanaf dan weer wat op m'n eten te gaan letten.
Planning
O: 2 bb + appelstroop + optimel
22 km fietsen
T: rijstewafel
L: 2 bb + appelstroop
T: 2 rijstewafels
22 km fietsen
T: beschuitje
paardrijden
D: ?
5 km fietsen
tennissen
5 km fietsen
T: toetje (vanille vla + yoghurt + beschuitje)
Sylleke schreef:Hmmm, ik heb eigenlijk zin om een koude pasta te maken voor vanmiddag of vanavond, maar heb geen inspiratie voor een gezond sausje.Wat eet je nou bij (koude) pasta (of rijst)...
Sylleke schreef:Hmmm, ik heb eigenlijk zin om een koude pasta te maken voor vanmiddag of vanavond, maar heb geen inspiratie voor een gezond sausje.Wat eet je nou bij (koude) pasta (of rijst)...