Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Hmm, destijds ben ik weer begonnen met biologisch vlees, maar eigenlijk is dat beetje verwaterd sinds mijn studententijd
Sizzy schreef:Ik heb voorfoto's gevonden
en ik heb gewoon geen tijd gehad om een broodje gezond te halen
Spetterlover schreef:Planning
o: kapje brood met pindakaas en jam, 2 cracottes met gekookt eitje en tomaat
t: bak yoghurt
l: 2 boterhammen met gekookt eitje en tomaat
t1: rol mentos![]()
t: fruitsmoothie van appel, banaan een zespri's, paar aardbeien en scheut sinaasappelsap
a: snijbonen, witte rijst, italiaanse carre van tivall
t: bak yoghurt
VanillaQueen schreef:Nah nee hoor, ik ben eigenlijk een enorme zeikerd met bedorven voedsel dus dat was lichtelijk overdreven![]()
OOOH wat leuk zes enorme repen witte en melkchocolade in het keukenkastje, hahaaaaa feest maar niet voor mij![]()
Mwehhh :p
LittleAnn schreef:SL: Ik pak in zo'n geval 1 max 2 wijntjes, daarna over op spa rood... Leuk is anders, maar ik moet zeggen dat ik tegenwoordig al aardig sta te tollen
Ben net toch bezweken voor een klein plakje cake, maar laat mijn eierkoek nu staan....
VQ je kunt het!
Spetterlover schreef:Annetje ik heb terug gezocht t/m pagina 469 maar ik kan echt niet vinden hoe lang jij ook alweer was
LittleAnn schreef:LottaAnna: dat heeft er zeker mee te maken, maar ook hoeveel je normaal drinkt. Als je idd wekelijks aan de rode wodka/red bull (lekker!!) en shotjes zit maken twee wijntjes niet zoveel indruk. Ik ga bijna nooit meer stappen nou en dat merk ik daar dus ook aan.