Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
__Leonie schreef:O: havermout met lijnzaad, yoghurt en kaneel.
T: Banaan
L: 4 kleine springrolls, met een halve paprika en wortel als vulling. Als dip een klein beetje soya saus. 4 vk crackers met pindakaas en appelstroop.
A: Volkoren pasta met "saus" van een halve broccoli , 1 ui, 1 tomaat en wat pijnboompitjes
D: kop groen thee.
B: Tot nu toe 40 min fietsen.
Ik dacht dat rijstpapier nog best wat calorieën bevatte, maar valt heel erg mee. Vandaar nog de crackers erbij als lunch.
KarinvdM schreef:O: Kwark met chia en zelfgemaakte granola
T: Honingmeloen en wat perencompote
L: Pompoensoep en een lauw-warme salade van geroosterde pompoen, linzen en champignons http://www.volrecepten.nl/click/index/1 ... cakookt.nl
T: Milkshake van amandelmelk, peer (eerst even in de vriezer en dan blenden) en een opgeklopt eiwit, handje rozijnen.
A: Roergebakken groenten, kastanjechampignons, taugé en garnalen met quinoa en woksaus.
T: Stukje chocolade, plakje rookvlees
D: Groene thee, water en slimpie
KarinvdM schreef:+ 1 verse dadel van AH.Nu nog zien of het er bij eentje blijft.
Citaat:O: 2vk boterhammen sojaboter/runderrookvlees
T: Banaan + 2 van die kleine koffiekoekjes, 2 cappuccinoL: 2vk crackers hüttenkäse, magere kwark met honing en lijnzaad
T2: Magere kwark met een beetje pure hagelslag
L: 2vk boterhammen ham/kaas
T: Appel + peer
A: Pompoensoep met een salade van couscous en rode biet
T: Milkshake, 1 kipnugget
B: Hopelijk vanmiddag 5k hardlopen! Yes, 6 km
mandy358 schreef:Je avondeten klinkt lekker KarinvdM!![]()
Lastig LisErm94, ik denk dat iets erbij geen kwaad kan maar ing goed dat je op rustdagen niet minder eet want je lichaam moet ook kunnen herstellen en daar heeft het ook voedingsstoffen bij nodig
_Leonie, ik had de eerste dagen ook last van trek rond 5 uur nadat de klok was verzet haha