Stukje gedaan wind was ook wel weer handig als extra droger. Dus heb na het spitten gelijk een beetje gelijk getrokken en kluiten kapot gemaakt met zo'n 3 tands ding.
Lekker bezig ! Ik kijk er nog niet echt naar uit om ermee te beginnen, maar ben wel alvast maar begonnen met wat kleine dingetjes (zoals een berg stenen weghalen )
Magrathea
Geplaatst: 18-03-17 16:35
Hoewel het niet onder moestuinen valt willen jullie vast een trouwe meelezer helpen
Ik heb een plant gekregen, zo'n groen-wittige met lange puntige bladeren waar een miljoen stekjes vanaf komen. Ik heb er een paar in een beetje water gezet, hoe snel kan ik nu verwachten dat ze wortel gaan schieten en ik ze moet verplaatsen naar een potje? (Ik wil ze natuurlijk niet te snel verpotten maar te lang laten staan is vast ook niet zo zinvol
Ik zag dat ze komenden week ook bij de Praxis en de Aldi kweekkassen en kweekbakken in de aanbieding hebben. Ik heb dit jaar voor het eerst de zaadjes gezaaid in mijn kast. Duurt echt langer voordat ze uitkomen, de volgende keer toch maar weer binnen zetten.
lieke2
Geplaatst: 19-03-17 10:37
Hey Esther Gezellig! mascha hier Ik heb me nog ingehouden qua voorzaaien Het kan toch nog niet naar buiten
branka16
Geplaatst: 19-03-17 16:30
Update Er is wat ontkiemd! Jullie als echte moestuin fanaten mogen raden wat het is
Ik vind het nu al leuk!!
hyppolyte
Geplaatst: 19-03-17 16:33
Komkommert (of courgette, kan ook nog) En ik dacht eigenlijk aan tomaatjes bij die eerste, maar dat klopt niet met die close up
*edit*, bietjes misschien?
branka16
Geplaatst: 19-03-17 16:48
hyppolyte schreef:
Komkommert (of courgette, kan ook nog) En ik dacht eigenlijk aan tomaatjes bij die eerste, maar dat klopt niet met die close up
Jeeeej Die had ik vorig jaar namelijk ook staan alleen kwamen er na het zaaien ineens weer komkommerplantjes op dus die zijn een beetje gemengd geplant
Ik vind ze op de eerste foto nog het meest lijken op iets als paprika/peper maar op de tweede weer niet Volgens mij iets wat ik niet in mijn tuin heb. Een kruid misschien?
jolandje
Geplaatst: 20-03-17 13:56
nou mijn eerste zaadjes zitten er in, makkelijk beginnen dacht ik, rode botersla, nu maar wachten tot er iets op komt