Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spetterlover

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 17:35

Haaaallo Haha!

Vandaag:

o: 2 cracottes met appelstroop, 2 wasa lichtgewicht met jam, karnemelk
t: 1 zout koekje
t: 2 boterhammen appelstroop
l: 2 boterhammen appelstroop, koek met walnoten en spijs er in Bloos
t: kapje wit brood
t: 2 verse bitterkoekjes Vingers aflikken
t: pakje evergreen
t: boterham sandwichspread
a: groentenschnitzel, gekruide aardappeltjes, ketchup, beetje mayo, salade
t: yoghurt
t: 2 appels

Oke ehhh waardeloos Tong uitsteken Maar als je het vergelijkt met voorafgaande weken kan het niet beter Tong uitsteken

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 17:36

Waarom doe je dat dan LA?
Ik weet van mijn eigen ervaringen dat er niet tekort is aan eten op Korsou ofzo Knipoog

Klinkt wel lekker SL! Tong uitsteken En je hebt hard gewerkt toch Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 17:38

Hmm ja heb van 8.30 tot 14.00 gewerkt.
Vanmiddag gefitnesst, maar die vriendin nam het niet heel serieus dus dat stelde ook niets voor Huilen van het lachen

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 17:38

Mijn dag vandaag is echt super slecht! Ik heb gewoon bijna geen tijd gehad om te eten.

Dagje:
o: sojadrank iets, rijstewafel met boter
t: appeltje
l: 4x rijstwafel
t: 2x appeltje
d: aardappels (kook) bruine bonen, rauwkost en ... (weet nog niet)

beweging: iets van 2 uur paardrijden (Gwen, Anne, Showtime en Viralda gereden), werken enz..

En en en.. ik heb op Gwen gereden Haha! Scheet me toch wel even in mijn broek toen ze even niet meer in de vooruit wilde en ik door een huppeltje wat uit balans was (kleine pony, grote Anne, dat is moeilijk!) maar daarna ging het best goed. Nog wat wiebelig, maar wat wil je, ik ben waarschijnlijk wat zwaarder dan de anderen die erop gezeten hebben. Het is voor haar een maand geleden en daarvoor was ze ook al niet echt goed doorgereden.
Heb gewoon gestapt en gedraafd en alles deed ze braaf. Vooral het stuur en de rem zitten er goed op. Het voorwaartse vindt ze nog wat moeilijker, maar we blijven gewoon oefenen!

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 17:50

ladyjoy schreef:
Dit klinkt niet echt goed Sylleke.. Ik snap dat je een koffiekoek als ontbijt kan eten en je dan niks meer neemt, dan een uitgebreide lunch neemt.. maar waarom alleen 1 pistolet als avondeten? En dan nog wel een witte? Waarom geen volkoren product? En zou je normaal ook maar 1 pistolet als lunch nemen? Dat is natuurlijk wel erg weinig.
Misschien vanavond ipv de granenreep 2 stuks fruit want die heb je ook nog niet op Knipoog
Zondagen zijn bij mij gewoon ongezonde dagen qua ritme. Dat ligt dan compleet overhoop. Nagelbijten / Gniffelen Ik slaap uit, ontbijt laat, lunch laat...
Ik heb 's avonds dan echt geen honger, als ik pas om half 2 gelunched heb. En een witte pistolet omdat mijn moeder me die meegegeven heeft naar m'n studentekamer, was overschot. Had ook geen fruit mee dus gisteren even een fruitloze dag, aangeizn op zondag de winkels niet open zijn. Vandaag netjes mijn fruit én yoghurtjes gaan halen. Lachen

Maar avondeten is bij mij eigenlijk een zwaar probleem. Ook nu ik al een tijdje let op niet te veel snoepen tussendoor, in de hoop dat ik dan 's avonds gewoon honger heb. Mijn moeder maakt elke dag verse soep en aardappeltjes en vlees en groenten. Als ik één opscheplepel soep op heb, heb ik eigenlijk al genoeg. Ik moet mezelf dan echt nog dwingen om een aardappel, een stukje vlees en wat groenten te eten. Scheve mond
Brood daarentegen gaat er altijd vlotter in (op gisteren na dan).

Vandaag al iets beter gegeten, alleen ik moet mijn maandstonden krijgen en aan de snoepautomaat op school kon ik me niet bedwingen. Nagelbijten / Gniffelen Ik moest chocolade hebben.

M: Nestle ontbijtgranen
T: 1 Mars
M: Koude groentenschotel met kip en bruin broodje
T: Trosje druiven
A: 3 kl. sneetjes volkorenbrood met leverpastei, 2 kl. sneetjes vb met smeerkaas light
T: Activia Yoghurt?

En ik heb me weer ingeschreven voor de danslessen op de fitness. Vork Vanavond ga ik weer body jammen!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 17:51

Oooooh ik kom maar op 2043 kcal, valt dat me even mee Haha!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 18:02

Goede eetdag hier, maar ik voel me ontzettend rot, ik ben boos & verdrietig Boos!

Lang verhaal, maar kort samengevat:
Vriendin/studiegenoot blijkt dus nooit het werkstuk ingeleverd te hebben dat in juni al ingeleverd moest zijn, en later dus in de herkansingsweek (afgelopen week). Het komt er dus op neer dat ik en m'n andere 2 studiegenootjes daardoor onze 2 studiepunten niet krijgen voor bewegingsonderwijs, en ik daardoor mijn propedeuse niet haal (terwijl ik verdorie 58 punten heb!). Dat betekent dus ook dat ik mijn opleiding niet in 3 jaar kan doen...

Het ergste vind ik nog dat ze er gewoon, tegen ons allemaal, glashard over gelogen heeft: het zou allemaal ingeleverd zijn. Nu zegt ze dat ze niet heeft willen vertellen dat ze het nog niet af had, omdat ze geen onrust wilde zaaien...

Hele verhaal staat hier: viewtopic.php?f=2&t=824605

Maargoed, eten dus:
O: yoghurt met appel en muesli
L: 2 boterhammen smeerkaas20+ en plakje rookvlees
T: pakje sultana
D: Babi ketjap met rijst, halve perzik en stukjes ananas Vingers aflikken
T: banaan?

Ga vanavond mee naar m'n oude verzorgpony (van toen ik 12 was), geen idee of ik er nog even op mag, maar wel leuk om 'm weer eens te zien Ja

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 18:03

mijn dag:

O: appel
T: grot eierkoek
L: grote eierkoek en een bb smeerkaas
T: nectarine
D: andijvie trtaar en gekookte aardappels
T: snoepjes Boos!

maarop zich wel netjes!

wat een klerewijf zeg maethoriel! echt balen voor je!

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 18:06

Ik las net je topic. Wat ontzettend balen zeg. Scheve mond
En er is niets meer aan te doen?

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 18:08

Mijn docente is heel hulpvaardig en ik wéét van mezelf dat ik mezelf bewezen heb afgelopen studiejaar. Die 2 missende studiepunten, geheel buiten mijn schuld, kunnen dan toch niet voorkomen dat ik de opleiding versneld doe, het doet niets af aan míjn capaciteiten! Als het nodig is, wil ik dat best aan de examencommissie persoonlijk vertellen, ik vertik het in ieder geval nu om me er zo bij neer te leggen

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 18:12

precies.
ik denk dat je wel gematst kan worden. er valt vaak over dit soort dingen te praten hoor!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 18:16

He Kelly!

Wat k.t, ook om hier nog zo laat achter te moeten komen!

Maarr... volgens mij komt het wel goed. Het is niet jouw schuld, jij wist van niks, je hebt een goede begeleidster.. Slim is om het hele verhaal netjes op te schrijven, dan kan je dat sowieso bij meerdere docenten inleveren zodat zij rustig kunnen (na-)lezen wat er is gebeurd.

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 18:33

Myra schreef:
Update vandaag:

O: magere yoghurt + geschilde appel
T: sinaasappel
L: 1 bb dieetboter + tomaat, klein stukje bb jam, magere yoghurt + 25 gram cruesli
T: 1 pruim
A: mediterane rijst, 3 gehaktballetjes in ketjapsaus, sla + dressing, sperzieboontjes
T: (onbekend)

Beweging: alleen uurtje pilates

@ Maethoriel: jeej, wat een ontzettende rotstreek is dat zeg. Dat vind ik gewoon echt cru van der, hoop dat het nog gefixt kan worden voor jou (en je studiegenoten).

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 18:52

Wat verrot voor je mat, Hopen dat het nog een beetje goed kan komen. Mijn dag was ook niet echt super goed nou hier is ie dan

O: drinkontbijt
T: sultana plus besjes
L: 2 beschuitjes met een half plakje slankie kaas
T: cola light en sultana
A: 50g tagiatelle,halve vegaburger,plus een beetje groente

Ik zat vandaag is op die verpakking te kijken van die vega dingen en er zit gewoon kippenei in verwerkt en dat terwijl ze zeggen dat veganisten het ook kunnen eten. Je zou het maar zijn en er achterkomen als je het al op heb, dan baal je flink.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 19:04

Waarom eet je zooo weinig Ukje??

50 gram pasta.. ik eet sowieso 100 gram volkoren pasta!
En 2 beschuitjes als lunch? Waarom dat??
En een BEETJE groente? Waarom niet veel groente dan?

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:05

He, wat gemeen van die studiegenoot!

Ach ze zitten me hier met m'n hond te vergelijken, fijn zeg! Zitten te zeggen dat ze even onverdraagzaam is, tss! Ze begon te blaffen toen m'n ouders discussie voerden Haha! Ik kan er ook niet tegen als ze om domme dingen discussieren dus geef ik er ook vaak commentaar op, en dat noemen ze dan onverdraagzaamheid Clown

Vandaag wéér slechte dage gehad, maar morgen psycho dus dan zal het wel weer beter gaan hoop ik

O: 1 BB tartex
M: 1 BB tartex + olijfjes met feta
A: Sla en aardappeltjes

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 19:05

Hoop idd dat jij ook weer (wat) meer gaat eten Pascaline..
Vind het er niet goed uit zien.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:13

Ik vind jullie (ukje en pascaline) beider dagen ontzettend mager. Ok, ik weet dat je problemen hebt Pascaline, maar val je niet gewoon om van dat kleine beetje?

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:22

Omvallen doe ik niet, en honger heb ik ook al niet meer, als ik eet krijg ik buikpijn, volgens mij is m'n maag fameus gekrompen ofzo!
Maar ik weet van de vorige keren dat het na een ziekenhuisbezoekje altijd weer beter gaat, die weten me altijd wel te overtuigen Lachen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:00

sok,Lj, ik had ook al aangegeven dat het niet echt goed ging voel me de afgelopen dagen niet echt lekker. Zou morgen proberen of ik meer (gezond) eten naar binnen krijg, want die sultana van vanmiddag is niet echt gezond.

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:17

Pff dat is flink balen Maethoriel! Hopelijk is er nog iets te regelen voor je! Hopelijk was het wel leuk bij je oude verzorgpony Lachen

Mijn dag van vandaag:

o + lunch: 2 wasa lichtgewicht met kipfilet, bruin snee brood met gestampte muisjes
t: appel
a: rijst, kipfilet, teryakisaus, vrij veel vanille vla Bloos

Nu zit ik even hier omdat mijn vriend een lekkere magnum zit te eten! Ik wilde er eerst 1 pakken voor mezelf maar liep weer terug. Even bokken tot hij op is en nu kan ik weer terug Lachen

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:44

Zo net gaan body jammen. Voel me weer stukken beter. Haha!
Zondag heb ik een proefles body combat, lijkt me heel leuk. Is iets gevechtssportachtigs, maar dan een combinatie van zo allerlei verschillende soorten oefeningen.

Als ik dan weer goed en wel naar school ga en altijd op m'n kamer zit, ga ik maandag body jammen, als die body combat leuk is dat ook nog een dag, en als ik dan nog zin heb kan ik nog een keer in de week powerplaten. Clown

Wat ik overigens zwaar vind tegenvallen, zeggen ze op een trilplaatje gaan staan, me dunkt. Ik ben altijd kapot, nog erger dan na de dansles. ROFL

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:52

Syll, waar doe jij dat?
Ik ben altijd kapot van een oefening op de powerplate, zo in pomphouding maar dan met je onderarmen plat op die plaat, echt mijn buikspieren gaan er dan altijd aan Haha!

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 21:05

Jaaa, vreselijk. Nagelbijten / Gniffelen
Ik bij Health City in Merksem. Lachen

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 21:18

Ha, ken jij Sammy ni toevallig? die sport daar ook Tong uitsteken
Ik heb all inclusive in Ekeren, maar die gratis drank enzo krijgen wij toch niet hoor, schandalig!

Pff daarnet weeal ruzie met m'n ouders ivm eten :S