Balen dat je taart een ongelukje heeft gehad, Katja! maar ach, hij zal er niet minder om smaken
Niet, oh ik vind die saus wel lekker tis alleen zo onhandig eten
Hedwigb
Geplaatst: 04-03-10 16:53
haha, nou dan heb je een goed excuus om taarten te bakken Ingrid! Misschien maak ik dit weekend wel 1, neem ik 'm zondag mee naar m'n ouders. Heb nog een recept voor een yoghurttaart, ook nog wat verantwoord.
@ Spetterlover: 59% koolhydraten is wel een beetje aan de hoge kant. Ik weet niet of je gevoelig bent voor koolhydraten en hoeveel je precies sport, maar ik zou wat koolhydraten vervangen door eiwitten. Je kunt bijv. een bakje kwark/yoghurt nemen of een glas optimel/melk/karnemelk.
Mijn dag: O: volkorenbol + selderysalada/hagelslag + glas verse jus T: ontbijtkoek + boter + appel L: beker optimel + pistolet + casselerib T: grote omelet met champignons A: zuurkoolstampot met ananas, appel en hamblokjes T: 200 ml magere kwark met ?
beweging: 45 min. spinning
Ik ben deze week alleen, dus waarschijnlijk bij mij ook wat minder aardappelen als avondeten, voor mezelf schillen is toch minder. De zuurkoolstampot maak ik voor 2 keer, kan ik er volgende week nog een keer van eten!
Lekker tussendoortje, Hedwig maar ik ben dan ook eigenlijk wel gek op eieren
Hedwigb
Geplaatst: 04-03-10 17:04
Ik ook Mijn ouders en schoonouders hebben kippen, dus heb altijd véél eieren! Zal weer even aan de studie zo.. vandaag mentorgesprekje gehad haha, alles gaat prima, dus dat was van korte duur gelukkig.
Net een paar sollicitatiegesprekken gevoerd, ging beetje stroef soms weet je echt meteen als een gesprek niet gaat lopen of dat het hem gewoon niet wordt
Nou het is voor demonstrateurs, en die ben ik helemaal aan het opzetten/plannen (die demonstraties etc), dus vandaar 2e gesprek voer ik niet hoor hihi.
Oeh nice! Is wel snel binnen zeg
Pivanti
Geplaatst: 04-03-10 19:52
Ahh.. heb ik even boodschapje gehaald.. ben ik optimel vergeten.. dom...
Vanmiddag even in t bos gestapt met knollie. Alleen stappen,want draven komt niet goed
En toen de ramen gezeemd van mn kamer en de keuken, binnen en buiten. Is nog niet prachtig, is niet m'n sterkste kant, ramen zemen haha Maar ja... is weer eens gedaan Nu maar even gaan koken...
Spetterlover
Geplaatst: 04-03-10 20:01
.
Laatst bijgewerkt door Spetterlover op 19-10-24 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Hedwigb
Geplaatst: 04-03-10 22:33
Succes ermee! Ik probeer zelf altijd rond de 50% of iets lager te zitten en als je ziet hoeveel brood/aardappels ik meestal nog eet..
Ei + koffie = misselijkheid, ben ik vandaag achter gekomen. Spinning lesje ging daardoor niet zo lekker, morgen maar weer fanatiek! Schaaltje kwark heb ik vervangen door schaaltje optimel vanille yoghurt + 2 eetlepels krokante meusli. Rest is hetzelfde gebleven.
@ Pivanti: ramen zemen, dat is wel een goed idee.. moet ik binnenkort ook maar eens gaan doen.
Ik ga zo eens even naar een uitverkoop en dan wat paarden doen en lesgeven. Heb braaf mijn bruine boterhammetjes op en straks taart tussendoor. De rest moet nog ingekocht worden.
Gant, de eigenaren van de een winkel hier in de buurt houden als de zomercollectie in hun winkel is nog een grote uitverkoop thuis. Daar gaat alles voor minimaal 60% korting maar als je meer dingen hebt loopt dat op tot soms wel 80% erg de moeite waard dus. Helaas wel meer heren dan dames maar ik ga toch even kijken.