Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy15 schreef:M'n dag gister weer ik al niet eens meer wat ik wanneer heb gegeten
Maar in totaal: 6 bb+boter+3puntjes la vache quirit light. 2 bekers halfvolle melk, 3 plakjes ontbijtkoek, 1 appel, groot bord andijviestamppot met spekjes, zónder jus, schaaltje halfvolle vanille yoghurt
Vandaag tot nu toe:
2 bb + boter + 2 plakjes kipfilet + 1 beker halfvolle melk
uur paardrijles gehad
T: 1 plakje ontbijtkoek
Les 4 van Start to Run lopen (heb weer geen hardloopmaatje meerCollega heeft last van de knieën, gaan nog wel wandelen)
L: 3 bb+boter+3plakjes kipfilet+ 1 beker halfvolle melk
Wandelen (klein uurtje)
T: Plakje ontbijtkoek
T: Half zakje snack a jacks, rest neem ik vanavond
D: Flink bord bruine bonen soepen schaaltje blanke vla neem ik
T: rest van de snack a jacks en een appel
De les ging zoooo supergoed, met echt trots op de poownie![]()
Enn volgende week zondag krijgen we les van een door Antoine de Both opgeleidde instructeur, dus ben benieuwd
Wendy15 schreef:Ben je er wel blij mee of heb je spijt?
Pivanti schreef:Tot nu toe:
O: yoghurt met muesli
T:-
L: 2 ontbijtcrackers en beetje huzarensalade
Beweging: paardrijden 45min en uitmesten
T: appel
D: Burritos
Beweging: ipv club power ofzo gaan we krachttraining dingen doen (1,5u) want dan konden we zelf weten hoelaat we gingen en heb ik tenminste tijd om te eten![]()
T: ?
Pivanti schreef:Wind, zoo dat is een groot stuk eraf! Vind het wel heel leuk staan hoorIk heb ooit eens van half lang haar tot stekeltjes (was toen mode ofzo) nou heb zoooooo'n spijt gehad, kon wel janken!
![]()
Wendy,
Ik vind je dag wel netjes. Heb weleens gehoord dat gelijk na het avondeten een toetje eet de spijsvertering remt... en dat t dus beter is om even 1/2uurtjes te wachten met je toetje eten.
Voldoende beweging ook
Pivanti schreef:Had geen honger verder eigenlijk... Maar gelukkig gaan we nu later sporten en kan nu wel gewoon burritos eten ipv brood![]()
Morgen eet ik wel meer hoor, als ik naar school moet en 2uur heen en 2 uur terug in de trein, heb ik altijd trek haha
Mocca schreef:Ik niet meer.
Heb echt lopen snaaaaien vandaag, niet normaal.Bleef maar koekjes eten. Moet ongesteld worden, en dat merk ik echt meteen!
ladyjoy schreef:Ik werk op een school tochals onderwijsassistente
Ze had gewoon 3 soorten taart gemaakt, probeer je dan maar in te houden!
Morgen gaat een leerling uit m'n klas muffins uitdelen en eten we kipburgers omdat hij weggaat.