Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denice schreef:het is gelukt! ik ben de AH ingelopen, heb niets gekocht en dus weer weggegaan
Humphrey schreef:Ik ook. Hoeveel kilo wil je er nog vanaf Annetje? Want ik zie op die foto geen plaats meer waar er nog meer vanaf kan...
missmiekie schreef:Zitten hier eigenlijk wel mensen die een soort van echt te zwaar zijn? Ik zie allemaal mensen, die eigenlijk gewoon aan de magere kant zijn, 59 kilo, hoe kun je nou zeggen dat dik is, of dat je daarmee op dieeet moet, nou ja, ik zal het wel niet begrijpen ofzo
Mocca schreef:59 kilo is gewoon echt slank. Als ik ooit de 59 bereik dan zie je me hier nooit meer terug!
Humphrey schreef:Ik ben al weg...![]()
Tot over een uurtje![]()
Sizzy schreef:missmiekie schreef:Zitten hier eigenlijk wel mensen die een soort van echt te zwaar zijn? Ik zie allemaal mensen, die eigenlijk gewoon aan de magere kant zijn, 59 kilo, hoe kun je nou zeggen dat dik is, of dat je daarmee op dieeet moet, nou ja, ik zal het wel niet begrijpen ofzo
Ik heb ook nergens gezegd dat ik te dik benen al meerdere malen gezegd dat ik zo'n beetje op streefgewicht zit.
En dat is ook niet altijd zo geweest, want 2 jaar geleden woog ik 69.
Annetje, 59 lijkt me veel te weinig voor jou eerlijk gezegd...
Humphrey: aan het werk jij!
denice schreef:en hoelang ben je?
het ziet er eerder uit als ondergewicht!
Annetje schreef:denice schreef:en hoelang ben je?
het ziet er eerder uit als ondergewicht!
Is het nietIk geloof dat ik zelfs 57kg zou mogen wegen zonder dat ik ondergewicht heb, maar dat zou wel heel erg weinig zijn. Ik ben 1.76 meter.
Ik vind 59kg niet te weinig. Zeker niet als ik terug kijk naar hoe ik er toen uitzag en me er toen bij voelde. Ik zeg niet dat ik heel erg ontevreden ben over hoe ik er nu (en op de foto) uitzie, maar het kan nóg beter.
Annetje schreef:Is het nietIk geloof dat ik zelfs 57kg zou mogen wegen zonder dat ik ondergewicht heb, maar dat zou wel heel erg weinig zijn. Ik ben 1.76 meter.
Ik vind 59kg niet te weinig. Zeker niet als ik terug kijk naar hoe ik er toen uitzag en me er toen bij voelde. Ik zeg niet dat ik heel erg ontevreden ben over hoe ik er nu (en op de foto) uitzie, maar het kan nóg beter.
Spetterlover schreef:Annetje schreef:Is het nietIk geloof dat ik zelfs 57kg zou mogen wegen zonder dat ik ondergewicht heb, maar dat zou wel heel erg weinig zijn. Ik ben 1.76 meter.
Misschien moet je gewoon gaan sporten en meer oefeningen doen, en niet nog meer gewicht kwijt willen, want je bent al hartstikke slank.
missmiekie schreef:Zitten hier eigenlijk wel mensen die een soort van echt te zwaar zijn?
holly schreef:missmiekie schreef:Zitten hier eigenlijk wel mensen die een soort van echt te zwaar zijn?
U riep?![]()
Ik weet niet wat jij onder een soort van echt te zwaar zijn verstaat, maar ja ik ben eigenlijk wat te zwaar. Mij maakt het niets uit en ik heb dus ook geen haast om af te vallen.
Daarnaast zou mijn ideale gewicht blijkbaar 58 kilo zijn en vind ik dat zelfs te weinig.
Ik ben nu op het gemak bezig om te kijken wat er af wil en we zien wel waar het strand, ik kan me er niet druk om maken