Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
)
) Perencompote.Anoniem schreef:Planning:
O: 250ml biogarde met peer en havermout
T: -
L: 6 roggecrackers met hummus en komkommer
T: peer + handje walnoten
A: grote salade met gemengde sla, sperziebonen, paprika, champignons, avocado, komkommer, ei en walnoten, 2 speltboterhammen
B:30 min NTCmisschien nog 15 minuutjes zo
Comments zijn welkom!
Laura1589 schreef:O: 2 vk boterhammen met hagelslag en kaas (oeps)
T: kleine banaan + pompoenpitcracker met een beetje pindakaas
L: 2 vk boterhammen met kipfilet en een gekookt ei + 2 kleine pruimen
T: peer
A: penne met arrabiatta-saus en groentene en salade (weet nog niet precies hoe of wat, vriendje gaat koken namelijk)
T: schaaltje soyavla met lijnzaad en tarwezemelen + 1 handje rozijnen
B: 12 km fietsen

.
.
) De druiven waren vandaag in de aanbieding bij Jan Linders dus heb nog lekker een bakje meegenomen maar ga echt geen 3,- meer betalen voor een bakje druiven of aardbeien die ik in een dag op eet
.
en ik herken het helemaal! Me lijstjes ie ik plaats kloppen wel altijd maar staat veel te vaak bij cheatdag of wat te veel lekkers.. Vandaag bij moeders verjaardag ook echt te veel gehad, terwijl ik me nog zo had voorgenomen me netjes te gedragen en wat hapjes te nemen, nu genoot ik er niet eens meer van. En dan zijn er morgen natuurlijk nog meer allemaal restjes enzo. En al dat sinterklaas lekkers maakt het er ook niet makkelijker op! Nu kon ik vanmiddag nog hardlopen maar 's avonds ik de kou en donker vind ik ook maar niks! Maar hopelijk kom je snap uit je dipje, en niet te streng zijn voor jezelf he 
.
Als ik om 18 uur thuis kom, is het al donker en dan is het zo verleidelijk om gewoon op de bank te ploffen... Ik hoop dat het gewoon even een kwestie van wennen is.