Sizz, dat scheelt dat hij nog wel reageert op de druk van de longe haha Pablo longeer ik altijd in de longeercirkel, dat scheelt... Want als die een gekke bui heeft dan komt ie zo over t midden van de longeerbak, en spurt als een idioot alle kanten op, en reageert dan nergens op, alleen als ik voor hem gaan staan, maakt hij een noodstop en spurt de andere kant weer op haha
Haha wilde ik ook net vragen... nog niet geproefd?
Kijk das mooi muppet! Ik ben ook erg benieuwd ga voor het eerst naar Oostenrijk.
Spetter dat idee heb ik idd ook, misschien dat je daardoor zoveel snack/snoeptrek hebt? Snelle koolhydraten zorgen er nl voor dat je bloedsuikerspiegel snel daalt & stijgt waardoor je vaak sneller weer trek krijgt.
Denice, heb je nog mailtje terug gehad van die leverancier? Echt heel vreemd hoor!
Chocoladetaart goed aangeslagen op je werk ingrid?
xingridx
Geplaatst: 04-03-10 10:20
Ja ze zijn blij met me
Ga waarschijnlijk in augustus met mn moeder, oma en zusje naar Rome voor een city tripje
Ja ik ben er ook al keer geweest, paar jaar terug met school Maar lijkt me ook wel leuk om es op mn gemak door die straatjes te slenteren ipv er door heen te worden gejaagd door leraren
Net weer terug op kantoor, ben met twee collega's even op pad geweest en wat formules bekeken heerlijk gegeten bij een bakker 'de boterham' in Amsterdam echt super lekker brood!
Vanmorgen gewerkt. Pff was me wel een ochtendje. Een andere collega kwam om met een client naar t ziekenhuis te gaan, en is de client die smorgen qua verzorging en aankleden t meeste tijd kost Dus ik dacht, mooi, lekker relaxed ochtendje... Maar nee hoor... moest een andere client weer zeer moeilijk doen Constant boos en gefrustreerd... mij slaan... (niet heel hard ofzo, maar goed) Vlaggenstok in z'n kamer afgebroken.. speelgoed autootjes op de grond gesmeten... Dus ging goed
Net geluncht en zo maar naar stal.
Mn dag:
O: havermout T: 2 kopjes koffie met suiker L: 2 mais boterhammen met filet american met glas jus d'orange T: ? D: 2 taco's met gehakt en paprika en wat saus T: ?
beweging: 15 min fietsen en knol rijden en hard werken vanmorgen
Hmm..wat zal ik vanavond eens eten heb nu al aardappels, rijst en pasta gehad deze week En heb niet zoveel zin om boodschappen te doen...denk dat ik mn vriezer maar moet plunderen
M'n taart heeft een ongeval gehad.... De vulling was aan het opstijven en toen is er een bak tegenaan gevallen in de koelkast. Hij is nu een beetje scheef maar ik heb hem toch maar bekleed.
Eten is een beetje chaos vandaag, had een salade als ochtendtussendoortje genomen en nu zit ik vol en ga ik zo maar even lunchen.