Ik zit alleen een beetje hoe dat nou zit met die prestatiebeurs, omdat ik eigenlijk nadat ik m'n P heb door wil naar de uni

De laatste keer dat ik me ingeschreven heb is ruim 3 jaar terug, volgens mij was het toen lang niet zo moeilijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xingridx schreef:ja toen ik 3 jaar geleden met studie begon kreeg ik ook gewoon heel simpel formulier thuisgestuurd
en nu is het stuk gecompliceerder met hele gedoe...ben er natuurlijk wel in meegegaan met de IB-groep al enzo, dat scheelt denk ik wel een stuk
Citaat:Ik zie mezelf later niet jaar in jaar uit mijn eigen klas hebben en alleen maar lesgeven. Plus al het gez**k dat je eromheen hebt. Verder zijn leerkrachten vaak bepaalde types waar ik mezelf niet zo bij op mijn gemak voel (lees: schreeuwerig, grote mond, popiejopie doen in de lerarenkamer, altijd denken gelijk te hebben, enzovoorts).
Mijn hart ligt vooral bij kinderen of jong volwassenen met problemen op sociaal-emotioneel gebied, geestelijk gezien, lichamelijk gezien, enzovoorts. Als leerkracht kom je daar vaak niet aan toe en ga je echt doorverwijzen. Ik wil nu meer de kant op van hulpverlening