Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
lana_te schreef:waw pivanti knap van je! en kweet het hoor ukje. dat eitje heeft mij super gesmaakt*al krijg ik alleen maar trek naar meer
*
ukje schreef:lana_te schreef:waw pivanti knap van je! en kweet het hoor ukje. dat eitje heeft mij super gesmaakt*al krijg ik alleen maar trek naar meer
*
hopen dat je je in bedwang kunt houden dan maar en anders gewoon er lekker van genieten meis.
Moet zeggen dat je het dan ook niet zover meer laat komen elke keer met de vetjes
scheren is sowieso standaard elke dag....Of ja nou ja, doordeweeks ook niet elke dag hoor, zit gewoon de hele dag in mijn hollandse outfit in de airco eigenlijk
Sizzy schreef:Mijn dag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: wiegertje
t: opkikker noodles
L: 2 bb linesse/achterham/tomaat 1 bb filet americain
t: wiegertje
t: 150 ml blanke vla
D: basmatirijst met groentendagschotel
t: sinaasappel
Bew: fitnessen
heb niet zoveel kasten hier, en alles is veel kleiner....nou ja we zien wel
heb een hele kamer leegstaan (waar ik les in geef) dus daar kan alles mooi tijdelijk staan en dan zien we wel verder

)
ik ga ook bikini shoppen. kweet nog niet waneer. eerst zonnebank!!! hehe..
( laatste x denk ik )
Durf het bijna niet op te schrijven:
Langzaam maar gestaag gaat het weer de goede kant op! 
) Moet alleen maar thuis werken, kan dat zelf inplannen wanneer ik aan verslagen werk, mn scriptie en mn examens leer.. Als is die discipline ook erg ver te zoeken
daarom ben ik daar ook gestopt.

Collega heeft last van de knieën, gaan nog wel wandelen)

en maandag moet ik mijn collega's gaan trakteren! enne om kosten te besparen wordt het een wit bolletje met een bolletje eiersalade ernaast