Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Spetterlover schreef:Als je vanmiddag een wat groter tussendoortje eet kan het dan wel lijkt me
maar moet nog zoveel kilo's

denice schreef:oeps ijsjes!
nouja we zien dit maar even als een ontwennigsdag!

): 1 koffiekoek (mam was speciaal opgestaan om naar de bakker te gaan, kon er niet onderuit, zielig vor mama
)
Ilse schreef:Tuurlijk Anke, kom er bij
Werkt dat WW goed? Hoorde er vroeger veel meer over, maar schijnt tegenwoordig niet echt hip meer te zijn
Heb je trouwens toegevoegd![]()

Sylleke schreef:O (half 11): 1 koffiekoek (mam was speciaal opgestaan om naar de bakker te gaan, kon er niet onderuit, zielig vor mama
)
L: spaghetti bolognaise + 2 bolletjes vanille ijs (met vriend gaan eten aangezien ik terug ben uit Duitsland en we wat bij te praten hadden)
T: /
A: 1 witte pistolet met smeerkaas lightT:
T: Special K granenreep?
Ilse schreef:denice schreef:oeps ijsjes!
nouja we zien dit maar even als een ontwennigsdag!
Ijsjes? Appeltaart!
Geen ijsjes, geen appeltaart. KITKAT MINI CHUNKY!
Maar de rem en het stuur werkte, dus toen ben ik gaan springen en daarna was ze heerlijk ontspannen en gaf ze in stap zelfs wat na 

gucci_girl schreef:Dank je
Mij voorstellen? Hmm moet dat?![]()
Als ik iets eet, is dat altijd in meervoud![]()
Geen handje chips maar een zak chips
Geen stukje chocola maar 3 stukken
Niet 1 koek maar 2
Niet 1 dropje maar 10
En ga zo maar door..
Dit over de hele dag
Ik probeer dit nu af te leren en nog 5 kg kwijt te raken.
Deed ik vroeger ook, tot ik tot het besef kwam dat het zo niet verder kon en dat ik STOP zei, spijtig genoeg iets té extreem :S
iedereen maar pushen, heb uiteindelijk dan stukje chocoladecake genomen... toen was m'n buikpijn over en stond ik alleen in de keuken voor een grote pot gesmolten chocolade en spekjes en chocomousse en snoepjes, heb er niet af kunnen blijven

Moet de auto wassen en uitzuigen (die gaat te koop) en het hele huis moet schoon. Verder zal ik de schuur opruimen, want met 1 paard opstal hoeven er b.v. niet 5 hoofdstellen en 4 paar peesbeschermers klaar te hangen.