Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sting

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 10:21

Afbeelding

Vanmorgen voor 3 euro een broodpakket gehaald bij de Poiesz hier in het dorp.
Heerlijk! Allemaal bruin, behalve de witte bolletjes dan, en het krentenbrood is met spijs. Dochter had al een muesli broodje op *D

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 12:18

Goed pakket. Daar kan je wel weer even mee vooruit.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 16:03

Vandaag een foto-waardige verspil-me-niet tas 3-euro Lidl tas. We gingen naar de winkel met een net perssinaasappelen en een bak witte druiven op het boodschappenlijstje (en baalden dat we ze beide nergens met korting konden vinden deze week!), en tijdens het loopje naar de winkel had ik het er nog over dat ik zo zit te wachten op (betaalbare) perziken.
Mogen ze vaker doen, tassen met bijna alleen maar fruit aanbieden.
Lentje-uitjes ingevroren, de meloen is al half op.
Ik denk dat de kiwi’s uitgeperst in de sinaasappelsap verdwijnen… ;-)
Afbeelding

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 16:27

Dat tasje kwam als geroepen.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 18:03

FrNo schreef:
Dat tasje kwam als geroepen.

Ja, absoluut! Mazzeltje.
Enne… ik heb net ontdekt dat kiwis heel lekker zijn. :o ihkv je bent nooit te oud om te leren…

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 19:13

Kiwi's zijn inderdaad lekker (en gezond)

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 22:11

Mag ik even jullie mening?

Ik heb net een tgtg sushi opgehaald: 5 euro voor betaald, dus de waarde moet 15 euro zijn.

Ik heb in totaal 14 euro aan waarde gekregen, zal ik hier over klagen of niet? Het zijn 12 stukjes komkommer maki en 12 stukjes krab maki, maar daar klaag ik niet over! Ook geen sojasaus of iets, maar dat is prima: Dat heb ik thuis en valt ook niet onder iets wat bederft.

Ik zag dat er in totaal nog 3 andere boxen klaar stonden, maar ik was er exact aan het einde vd ophaaltijd. Ben benieuwd wat ze met de rest hebben gedaan!

Edit: Ik zie net dat ze de ophaaltijd tot 22.15 hebben verlengd en een groter pakket erop hebben staan. Waarschijnlijk houden ze die andere 3 boxen daarvoor. Pech voor mij, want daar zat uramaki bij, wat ik het lekkerste vind :+

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 22:19

Dubbel. Ik heb wel eens een andere situatie gehad waarbij ik twijfelde 'meld ik het wel of niet?'. (Ging om kip. Pakket stond niet in de koeling, en thuis heb ik de kip meteen in de pan moeten gooien. Het kon nog net.)

Toen wel een melding gemaakt, maar met daarin aangegeven dat het voor nu prima was, maar dat ik het signaal wel even door wou geven. Voor als ze meer klachten zouden krijgen.

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 23:47

Ja, ik twijfel nog even. Ze zijn ook compleet nieuw en de sushi is goed, dus om ze nou gelijk weg te jagen met commentaar is ook weer iets :Y)